Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahdollisesti raskaana?

26.10.2014 |

Heips!

Paljon olen täällä keskusteluja nyt muutaman päivän sisällä lukenut, mutta ajattelin siitä huolimatta tehdä oman aloituksen, jos sitä saisi näin juuri itselle kohdistettuja vastauksia. 

Tilanteeni on siis se että, 11.-12.10 olin suojaamattomassa yhdynnässä, edelliset menkat alkoivat 1.10. Nyt alkavalla viikolla tulisi siis kaiken järjen mukaan menkat alkaa jos ovat alkaakseen kun kierto on aina sen n. 28päivää. Kuitenkin, 19.10. tajusin että rinnat ovat kipeytyneet, turvonneet ja tuntuvat raskailta, tällaista minulla ei ole koskaan ennen menkkoja. Lisäksi oli pientä rusehtavaa tuhruvuotoa jota tuli vain pyyhittäessä. Sen jälkeen on ollut kevyttä menkkajomotuksen kaltaista alavatsassa, ei kuitenkaan puoliksikaan niin kipeää kuin menkkojen aikaan. Pyyhkiessä on myös saattanut tulla hieman vaaleanpunaista paperiin. Muutaman kerran olen myös mielestäni maistanut metallin/raudan maun suussa, tiedä sitten kuvittelenko vain... 

Se ihmetyttää kun rinnat ovat kipeät lähinnä silloin kun on rintaliivit päällä ja niitä tunnustelee, normaalia ? 

Nyt alkuviikosta ajattelin testin tehdä. Mahdollista raskautta kun tässä viikon verran kohta mielessä pyöritellyt niin melkein toivoisin että sinne se plussa pärähtäisi! Vaikka olenkin vasta 22 vuotias ja tulisin olemaan yh, niin uskon että pärjäisin hyvin vauvan kanssa. Lapsen isä tuskin haluaisi olla kanssamme tekemisissä, meidän ''juttumme'' on vain muutaman kerran säätö ja mies tahollaan seurustelee... 

Ei tässä sekavassa sepustuksessa taida muuta pointtia olla kuin että kokemuksia, kokemuksia! Testihän sen todellisen tilanteen vasta kertoo, mutta jonnekin täytyi päästä ajatuksiaan purkamaan. 

-Rosbe92

Kommentit (1)

1/1 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva kuulla, että on muitakin jotka on samantapasessa tilanteessa. Valitettavasti en kyllä oikein osaa auttaa, testin tekemällähän sen vastauksenhan tosiaan saa, mutta ymmärrän että sua mietityttää :) Itse syön e-pillereitä, ja viime liuskasta unohdin ottaa yhden sekä tästä liuskasta toisen viime perjantaina. Pillerit loppuu sunnuntaina, ja menkkojen pitäisi alkaa ensiviikon keskiviikkona (kierto 28 pv), edelliset tuli 9.10. Mulla on noin kaksi viikkoa koskenut alavatsaan, vasemmalle puolelle enemmän, mutta välillä myös keskelle. Mahassa tuntuu painetta ja välillä vihlaisee. Mua vaivaa ihan tosi paljon, vaikka tuntuu epätodennäköseltä että oisin raskaana, mutta silti.. Ja jos nyt teen testin, ja se onkin negatiivinen, niin silti olisi epävarma olo koska menkat ei kuitenkaan vielä oo myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla