Mitä virheitä kasvoistasi löytyy?
Aloitan:
- vinot hampaat
- iso nenä
- iso arpi otsassa onnettomuudesta..
Kommentit (56)
Erikokoiset silmät. Perinyt isältäni :/
Minulla on Schumacher-leuka ja suu (sellanen pieni suppusuu), vasen silmäni on pienempi kuin oikea. Huono iho. Olen aikamoinen hirviö niinsanotusti. :D
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 10:53"]
silmä karsastaa, pahinta maailmassa(leikkaus ei auttanut), vaikka muutoin ok naama :''(
[/quote]
minkä ikäisenä leikattu? Auttaisiko uusintaleikkaus? Kysyn siksim koska meidän pojalle tehty karsastusleikkaus, ja luultavasti joudutaan leikkaamaan uudestaan. Mietin että pitäiskö tätä siirtää siihen asti että poika on vanhempi. Nyt 7v. :/
[/quote]
Mitä nuorempana leikataan sen parempi tulos. Minulta onnistui vasta kuudennella kerralla ja on leikattu 6-vuotiaasta lähtien. Ei kannata ajatella ulkonäköä vaan toivoa silmien yhteisnäköä.
Huono iho. En erityisesti sure asiaa, mutta tiedostan faktan.
Raskaat yläluomet silmissä, suurentuneet ihohuokoset nenässä, kulmakarvat eri korkeudella, olemattomat silmäripset ja rypistymään alkanut iho. Silti näytän mielestäni ihan ok. 39 v.
Valuvat luomet, iso slaavinenä ja aivan helvetin rumat keltaset ja sulaneet hampaat, kiitos nuoruuden masennuksen ja bulimian (tekee gutaa suuhygienialle olla pesemättä monta vuotta ja päivittäiset lervailut vielä siihen päälle :)). Tekis mieli lämäyttää ne jollain lekalla pois että saisin tekarit, vaikka hammaslääkärillä olenkin ravaillut että saisin ne edes jotenkuten terveeseen kuntoon.
Näppylät, ohut silmänalusiho niin, että verisuonet näkyy. Mitäs vielä? Epätasainen ihonväri, iso nenä, karvoja kasvoissa.
Että mä olen kateellinen teille joillekin "virheidenne" luettelijoille. Mä olen ihan oikeasti ruma melkein kaikilla mahdollisilla kauneusmittareilla mitattuna, eikä tämä ole mitään teiniangstia vaan kohta keski-ikäisen naisen kylmä totuus.
Lukuisat syvät aknearvet - check
Useita pullottavia, tummia luomia poskissa, leuassa - check
Iso ja leveä perunanenä - check
Tummia pitkiä karvoja leuan alla ja osassa luomia - check
Kaksoisleuka - check
Toinen hymykuopista syvä, pitkä uurre - check
Alkavia ryppyjä otsassa - check
Kaksi onnettomuuksissa tullutta arpea - check
Tummat silmänaluset - check
Saan itsestäni paksulla meikillä ja karvat nyppimällä siedettävän näköisen, mutta näillä mennään. On menty lapsesta saakka ja virheet vain lisääntyy. Ikävä kyllä. Onnellinen olen vain siitä, että kaikki arvet sentään on aika vaaleita. Pois niitä ei saa hiottua, ovat liian syviä. Pelkään lähinnä vain sitä, että luomia tulee vielä lisää. Pitäisi alkaa punnita, haluanko niiden tilalle arvet, jotka sentään saa piiloon meikillä.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 10:50"]Kuolonsyöjät
[/quote]ei helvetti xD
Huono, rasvainen akneiho, luomia kasvoissa. Pienet, lähellä toisiaan olevat tiskivedenväriset silmät, värittömät ripset ja kulmat. Ruma, leveä ja lyhyt pysty pottunenä, nenän ja ylähuulen välinen alue liian pitkä. Kapeat huulet, rumat ja vinot keltahampaat. Epäsymmetrinen Ridge Forrester -leuka. Tosi kaunista.
- pitkä otsa (hiusraja takana)
- raskaat silmäluomet
- kellertävät hampaat
- isot ihohuokoset
Ihan tyytyväinen naamaani kuitenkin muuten. Enemmän tyytyväinen kuin tyytymätön.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 10:50"]
Kuolonsyöjät
[/quote]
Muistaakseni useimmat kuolonsyöjät olivat kauniita.
Yksi valkoinen kulmakarva tummien seassa, tummat silmänaluset ja korkeahko otsa.
The Alapeukuttajaa selkeästi laiskottaa, ei jaksanut tulla kakkossivulle asti peukuttamaan :D
Arvet, ei tosin muut kiinnitä huomiota, jos ei itse sano.
Näärännäpyt. Huono iho.
lukuisia aknearpia sekä toisistaan kaukana olevat silmät, nam vaan.