Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun salarakkaalla on tissikarvat ja puska. Huomautanko hänelle?

Vierailija
25.10.2014 |

Aloin tapailemaan(panemaan) erästä luonnollisen kaunista naista. Olen havainnut hänellä nännien ympärillä paksut pitkät karvat. Suudellessa hänen rintojaan tuntuu kuin nuolisi kissaa. Ja alapääkarvoitus sama juttu. Muuten hän on aivan villikissa pedissä(sohvallakin ja muualla). Hän on aika tulinen tapaus. Onko viisasta vihjata karvasuudesta hänelle? Ja millä sanoilla? M28

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda salarakasta

Vierailija
2/20 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissikarvoista voit sanoa, jos salarakkaasi on niin vanha että ei näe karvojaan, alapäähän ne kuuluvat aikuiselle naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat että se on sokea ja jotenkin muutenkin tunnoton tai jotain kun ei itse ole huomannut? Joo, kerro ihmeessä sitten.

Vierailija
4/20 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v, ei ole vanha sokea tai tuntoaistiton. Käyttää vib..epillaattoria kaikkiin paikkoihin paitsi puskaan joka rönsyää pikkareiden sivuisakin. Ja ne tissikarvat onko se edes normaalia? Lemppaiskohan se mut jos ehdottaisin brasilialaista vahausta ja paksujen tissikarvojen nyppimistä pois? Ap

Vierailija
5/20 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mullakin on! :D Toivottavasti et oo mun salarakas. En oo nimittäin aikeissa poistaa niitä. Puska on sentään siistitty... Mitä odotit meikkaamattomalta luonnollisen näköiseltä naiselta?

Vierailija
6/20 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota myös silareita.

no väsynyt provohan tämä. Jatka vaan yksin runkkaamistasi.

Vierailija
7/20 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meikkaamaton niin kai se puska kuuluu asiaan. Eihän se touhuumista haittaa. Karvasten rintojen hyväily onkin vähän erikoisempi kokemus. Liekö joku hormonijuttu karvasuus kun hän syö vaan kasviksia ja niitäkin liian vähän(laiha, silti pantava). Jatkan samaan malliin enkä mainitse hänelle mitään niin saanti jatkuu. Ap

Vierailija
8/20 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se kuulisikaan. Ehkä se on kani, karvainen, vetää porkkanaa ja tykkää panna.

Vierailija
9/20 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin kasvaa muutama haiven rintojen ympärillä...itseasiassa nyt en löydä kun muutaman vaalean, talvella taitaa tulla enemmän. Minä ainakin lemppaisin miehen, jos ei karvoitus kelpaa. Jos kerrot toiveistasi, tuskin suhde jatkuu, jos nainen ei halua niitä täyttää. Jos hänellä on täysin siistimättämätkin karvat, en usko, että haluaa poistaa.

Vierailija
10/20 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:24"]Kyllä mullakin kasvaa muutama haiven rintojen ympärillä...itseasiassa nyt en löydä kun muutaman vaalean, talvella taitaa tulla enemmän. Minä ainakin lemppaisin miehen, jos ei karvoitus kelpaa. Jos kerrot toiveistasi, tuskin suhde jatkuu, jos nainen ei halua niitä täyttää. Jos hänellä on täysin siistimättämätkin karvat, en usko, että haluaa poistaa.
[/quote]
Nepä onkin mustia paksuja karvoja, sellasia ku kählämeillä käsissä. Ja alapää kaipaa pensasleikkuria mutta antaa asian olla. Menis vaan hyvä panosuhde pilalle, saattaa muuttua vaikka vielä vakavammaksikin. - ap

Vierailija
11/20 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko sitten nuollut mirriä?

Vierailija
12/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mustia pitkiä karvoja nännien ympärillä, nelikymppisenä alkoi ilmestyä. Toivottavasti ne varjelee mua ap:n kaltaisilta pölvästeiltä. Tästä lähtien saavat rehottaa aina rauhassa.

Vierailija
13/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 00:10"]Mulla on mustia pitkiä karvoja nännien ympärillä, nelikymppisenä alkoi ilmestyä. Toivottavasti ne varjelee mua ap:n kaltaisilta pölvästeiltä. Tästä lähtien saavat rehottaa aina rauhassa.
[/quote]
Olen aina halunnut apinaa

Vierailija
14/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voi aivan hyvin sanoa, tai jos ajat partaa ehdota että sheivaat tissi ja pillukarvat samalla.

Vierailija
15/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sanoisi mitään olisin vaan tyytyväinen

Vierailija
16/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille joululahjaksi lahjakortti vahaukseen

Vierailija
17/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minulla on tein-iästä asti kasvanut pitkiä, mustia karvoja nännipihoissa. joskus nypin ne aina pois ( mikä koski järkyttävästi!!), nykyään annan olla. lienee aika yleisiäkin nuo tissikarvat?

Vierailija
18/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla tieten tahtoen epäseksikäs ja miehekäs ? Nännikarvat ja afro alapäässä?? Minä en sellaista naista ottaisi, pitäkööt itsensä siistinä ja onneks on ollu aina siistejä ja sheivattuja naisia. Karvainen nainen on etova, yähh

Vierailija
19/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No can do, ap ei määrää mitään.

Vierailija
20/20 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia tuo karvankasvu, suurin osa karvaisista naisista vaan nyppii itseään enemmän niin, ettei niitä karvoja pääse kaikki näkemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä