Toimivatko Nivean deodorantit?
Eli pitävätkö kainalot kuivana ja hajut poissa? Mikä merkeistä paras?
Kommentit (9)
Hajut pysyy poissa kun peseytyy päivittäin. Antisperminantit tukkii huokoset ja estää kuonan poiston ja aiheuttaa sillä tavoin rintasyöpää. Deodorantin tehtävä taas on tappaa kainalosta bakteereja, päivittäinen peseytyminen hoitaa hajut.
Ei toimi. Kainalot kastuvat päivän aikana. Vastaavaa ongelmaa ei ole ilmennyt Garnierilla
Nyt kun oli yli 30 astetta lämmintä heinäkuussa sai testata ja ekan kerran ei toiminu
Vaihdoin Doveen : toimii
Ei toimi. Ja laittaessa kestää ikuisuuden kuivua. Rexona toimii.
Vierailija kirjoitti:
Nivea Pearl Beauty toimii hyvin ja tuoksu on neutraali. Dry comfort oli aiemmin hyvä, mutta tekivät jotain muutoksia siihen eikä toimi enää.
Jep, huomattu on, että ei toimi Dry Comfort enää. Kun tuotteen ilmoitettu kesto muuttui 48 tunnista 72 tuntiin, niin tuote ei pidä enää vuorokauttakaan hikoilua poissa. Kainaloiden kutina tuli vaan sen sijaan
Vierailija kirjoitti:
Nivea Pearl Beauty toimii hyvin ja tuoksu on neutraali. Dry comfort oli aiemmin hyvä, mutta tekivät jotain muutoksia siihen eikä toimi enää.
Mulle toimii kyllä. Ostin tuota vuosikausien tauon jälkeen ja ihan ok lenkilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, huomattu on, että ei toimi Dry Comfort enää. Kun tuotteen ilmoitettu kesto muuttui 48 tunnista 72 tuntiin, niin tuote ei pidä enää vuorokauttakaan hikoilua poissa. Kainaloiden kutina tuli vaan sen sijaan
Mulla kyllä toimii, mutta olen normaalipainoinen ja en hikoile kovin paljon.
Kyllä mulla toimii Nivean hajuton deodorantti. Myös urheillessa ja hikoillessa.