Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No kiva, näyttäis siltä että mulle on kasvamassa vaaleat amisviikset!

Vierailija
25.10.2014 |

Sellaista ihan ohutta vaaleaa karvaa kasvaa tuossa ylähuulen yläpuolella. Pitäiskö huolestua? Onkohan jostain hormonihäiriöstä kyse vai kuuluuko vaan ikään? Ikää on 32 ja vajaat vuosi sitten viimeksi kävin gynellä, joka ultraamisen ja säännöllisen kierron perusteella sanoi, että ei ainakaan mitään ennenaikaisia vaihdevuosia pitäisi olla. Naama mulla myös rasvoittuu paljon; siihen on ollut aina taipumusta mutta nyt on otsa ihan erityisen rasvainen. Voikohan stressi vaikuttaa hormoneihin noin paljon? Keväällä olin todella, todella stressaantunut, burn-outissa suorastaan ja ihan takuulla oli kortisolitasot koholla. Jossain määrin vielä kesälläkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kohtalotovereita? Alapeukku on toki peukuttajalle itselleen varmasti merkityksellinen kannanotto, mutta minulle se ei oikein sano mitään. Olis ennen kaikkea kiva tietää, että onko tämä mahdollisesti normaali iän tuoma muutos vai pitäiskö tämä tulkita hormonaaliseksi ongelmaksi.

Vierailija
2/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia. Tumma karvoituskin usein tavallista. Apteekista ja muualtakin saa vahaliuskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa. Aina on ollut ohutta haituvaa ylähuulen yläpuolella, mutta nyt on lähestulkoon viikset. Onneksi on vaaleat viikset, niin ei erotu kovin helposti. Ja ikää on saman verran kuin sinulla ap.

Vierailija
4/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sopivasti Movemberiksi! Anna kasvaa vaan. 

Vierailija
5/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:23"]

Just sopivasti Movemberiksi! Anna kasvaa vaan. 

[/quote]

:D

ap

Vierailija
6/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sheivais nyt ja sitten vois movemberin ajan kuvata facebookiin viiksien kehitystä.

Vierailija
7/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 = ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä