Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin äänestämässä Ismo Leikolaa maailman hauskimmaksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela

Vierailija
2/11 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihku hevosenhakkaaja.

Vierailija
4/11 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkutus oli niin kivaa, että olin vähän pettynyt. Some poo oli ainoa hauska kohta, mutta yllättävän isot kehut raadilta sai. Onko niihin muihin esityksiin turvallisia linkkejä? 

Vierailija
5/11 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömppäkisa, josta suomalaiset nyt innostuneet. Naurettavaa! Täällä siitä uutisoidaan kuin olisi jostain merkittävästäkin jutusta kyse vaikka on vastaava leikkimielinen kilpailu kuten pubivisailut.

Vierailija
6/11 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:04"]

Hömppäkisa, josta suomalaiset nyt innostuneet. Naurettavaa! Täällä siitä uutisoidaan kuin olisi jostain merkittävästäkin jutusta kyse vaikka on vastaava leikkimielinen kilpailu kuten pubivisailut.

[/quote]

Mut hei, joku suomalainen on päässyt ihan Amerikkaan. Onhan se perinteisestikin iso asia iltapäivälehdille.

Vierailija
7/11 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista äänestysluvuista huomaa että tuo kilpailu on saanut kunnolla julkisuutta ainoastaan Suomessa.

Vierailija
8/11 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tuolla pystyy äänestämään?? Olen nyt viikon yrittänyt etsiä äänestä-kohtaa mistä klikata, mutta ei. Onko mun koneessa joku vika??

Vierailija
9/11 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:04"]

[/quote]

Hömppäkisa? :D Kai tiedät että tuolta samalta lavalta on noussut maineeseen mm. Jim Carrey?? :D Suomessa ollaan niin uskomattoman kusipäisiä kun joku saa mahdollisuuden näyttää mihin pystyy. Ihan sama kun Sara Maria Forsbergia haukutaan ja ilkutaan. Suomi on kiusaajien, kateellisten ja sielultaan köyhien ihmisten maa. Ei vahingossakaan edes yritetä kannustaa. Te kasvatatte ahdistuneita ja itseään ruoskivia lapsia, kait ymmärrätte että huolimatta siitä kuinka paljon kehutte tenavianne Facebookissa tai heille itselleen, he tulevat omaksumaan teidän negatiivisen ja katkeran asenteen toisia ihmisiä kohtaan.

Olkaa kannustavampia, rohkaisevampia ja tsempatkaa toisia ihmisiä aidosti, se ei ole teiltä pois vaan antaa teille itsellenne paljon.

Vierailija
10/11 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:17"]

Siis miten tuolla pystyy äänestämään?? Olen nyt viikon yrittänyt etsiä äänestä-kohtaa mistä klikata, mutta ei. Onko mun koneessa joku vika??

[/quote]

No siinä se on kuvan alla se vote- painike.

Vierailija
11/11 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 15:17"]

[/quote]

Siinä Ismo Leikolan kuvan vasemmalla puolella on nappula, missä lukee vote. Kun olet äänestänyt, sen jälkeen siihen tulee +1. Jos ei onnistu, koneeltasi on äänestetty jo, tosin meiltä saimme äänestettyä kahdesti (kaksi ääntä meiltä). En tiedä onko paras edes, kun en muita ole nähnyt, mutta kun en niitä muita esityksiä löydä niin että näkisi helposti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi