Ostat tai saat paketin Domino-keksejä. Montako keksiä syöt vielä saman päivän aikana?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää yksi
Minullekin yleensä, mutta jos se paketti olisi siinä pöydällä, napsisin niitä varmaan illan mittaan noin monta. ap
En yhtään, kamala sokerikerros jää hampaisiin. Vuosia sitten oli vähempisokerisia dominoita vaaleasinisessä pakkauksessa, ne oli hyviä. Näitä orginaaleja ei enää pysty syömään.
Aamulla 1-2 kahvin kanssa menisi, ei tähn aikaan päivästä.
Sain paketin juhannuksena, avasin joskus heinäkuun puolivälissä, viimeisen söin kaksi viikkoa sitten.
Ehkä yhden tai kaksi. Dominot ei ole lemppareita. Doris-keksejä söisin varmaan 4.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään, kamala sokerikerros jää hampaisiin. Vuosia sitten oli vähempisokerisia dominoita vaaleasinisessä pakkauksessa, ne oli hyviä. Näitä orginaaleja ei enää pysty syömään.
Minkälaisella vuosikymmenellä niitä sinisiä paketteja oli? En ole koskaan kuullutkaan.
Koko paketti menee helposti kerralla.
Dominoita 0
Doris-keksejä koko paketin
Syötäisiin koko paketti miehen kanssa puoliksi.
Pari varmaan, en tykkää Dominoista.
En yhtään. Tarjoaisin vieraille tai heittäisin roskiin.
Jos minttudominoita niin varmaan puoli pakettia söisin. Tavallisia en yhtään.
En yhtään. Nykyisistä dominoista jää suuhun karmea töhnä ja maku. Ennen ne oli parempia. En tiedä mitä ovat reseptissä muuttaneet.
Roskiin menisi. Tai syötän vieraille.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Nykyisistä dominoista jää suuhun karmea töhnä ja maku. Ennen ne oli parempia. En tiedä mitä ovat reseptissä muuttaneet.
Roskiin menisi. Tai syötän vieraille.
Heh.
Dominot on kauheita. Mutta makeanhimoon menisi silti kaksi. Loput veisin töihin muille syötäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisella vuosikymmenellä niitä sinisiä paketteja oli? En ole koskaan kuullutkaan.
Minkälaisella? Omituinen kysymys, mutta taisi olla sellainen seesteinen lamavuosien välissä oleva vuosikymmen, joskus 2000-luvulla niitä vielä oli.
En ole tainnut dominoita itse ostaa koskaan, mutta mikä tahansa keksipaketti lojuu yleensä jonkun kuukauden kaapissa ennen kuin tulee avattua.
Mulle riittää yksi