Himottaisi ihan julmetusti eräät kengät
Siis DrMartensin valkoiset maiharit, mutta en raaskisi, maksavat reilut 200€. Mulla on mustat sellaiset ja rakastan niitä ja sitten Vagabondin mustat paksupohjaiset joissa hieman korkeampi varsi, mutta nuo valkoiset olisi nyt "se juttu" itselleni, mallailen mielessäni jo eri vaatteita niiden kanssa ja kuola suurinpiirtein valuu suustani...hitto minä olen pösilö 😐😖😩.
Toisaalta, mulla on syntymäpäivät tulossa...
Kommentit (17)
https://www.google.com/search?client=firefox-b-m&biw=384&bih=683&tbm=is…
Juuu tilaus lähti tovi sitten, näen nuo jo eräiden syksyisten mekkojeni kanssa ja toki housujenkin 😍😋
Ap
Miltä tuollaiset paksut pohjat tuntuvat? Ekkö ne ole kovin tönköt kävellä?
Muistan kun -90-luvulla minulla oli koulussa tuollaiset paksupohjaiset kengät. Ne oli pakko olla, vaikka ehkä epämukavimmat kengät mitä olen omistanut.
Onks noitten pohja tosiaan muovia? Kovettuuko ne liukkaaksi heti kun on pari astetta pakkasta?
Vierailija kirjoitti:
Onks noitten pohja tosiaan muovia? Kovettuuko ne liukkaaksi heti kun on pari astetta pakkasta?
Sitäkin on erilaista, ei kovetu sellaiseksi kovaksi koppuraksi kuten ilm oletit kysyessäsi. Martensien pohja on uritettu kunnolla, en ole kokenut olemassa olevia mustia Martensejani lainkaan liukkaiksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuollaiset paksut pohjat tuntuvat? Ekkö ne ole kovin tönköt kävellä?
Muistan kun -90-luvulla minulla oli koulussa tuollaiset paksupohjaiset kengät. Ne oli pakko olla, vaikka ehkä epämukavimmat kengät mitä olen omistanut.
Martensit parhaimman tuntuisia kenkiä jalassa joita omistan, ihan alussa mustat sellaiset hankasivat hieman, tyypillistä niille, kunnes nahka muotoutui omaan jalkaan ja sen jälkeen ei mitään ongelmaa.
Ap
Kenkä fetissi. Himot ne on hiirelläkin
Vierailija kirjoitti:
Kenkä fetissi. Himot ne on hiirelläkin
Sekoitat nyt asioita keskenään, fetissi tarkoittaa, että jostakin saa seksuaalista tyydytystä ja sitä en kengistä saa, muunlaista tyydytystä ja iloa kyllä sitäkin enemmän. Enkä minä nyt niin usein osta kenkiä, silloin tällöin toki.
Ap
Ja minä mietin ostaisko 50€ hintaiset kengät..
Vierailija kirjoitti:
Ja minä mietin ostaisko 50€ hintaiset kengät..
? Kukin ostaa mitä pystyy.
Mä rakastan myös kenkiä! Haluaisin yhdet Martensit tilata, mutta rahaa ei just nyt liikene. Mulla on ne perus mustat käytössä ja Vagabondilta erilaisia malleja. Haluaisin myös niitä paksupohjaisia, mutta oon muutenkin jo tosi pitkä ja isokokoinen, niin en kehtaa...
Onko muilla Martenseissa se ongelma, että nahka rupeaa halkeilemaan? Mulla on mustista 1460s -maihareista jo kolmas pari tällä hetkellä menossa. Lisäksi ärsyttää kun se keltainen nauha menee likaiseksi niin nopeasti :(
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan myös kenkiä! Haluaisin yhdet Martensit tilata, mutta rahaa ei just nyt liikene. Mulla on ne perus mustat käytössä ja Vagabondilta erilaisia malleja. Haluaisin myös niitä paksupohjaisia, mutta oon muutenkin jo tosi pitkä ja isokokoinen, niin en kehtaa...
Onko muilla Martenseissa se ongelma, että nahka rupeaa halkeilemaan? Mulla on mustista 1460s -maihareista jo kolmas pari tällä hetkellä menossa. Lisäksi ärsyttää kun se keltainen nauha menee likaiseksi niin nopeasti :(
En ole kyllä omissani mainitsemiasi ongelmia havainnut ja nuo mustat olleet käytössä jo useamman vuoden. Nyt on nuo valkoiset lähteneet kotimatkalle eli malttamattomana odottelen saapuvaksi 😍.
Ap
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kai sä putsaat ja rasvaat ne säännöllisesti? Ja nauhoja voi myös pestä.
Vierailija kirjoitti:
Juuu tilaus lähti tovi sitten, näen nuo jo eräiden syksyisten mekkojeni kanssa ja toki housujenkin 😍😋
Ap
Aika lapsellisen näköiset, jos olet 15-19 vuotias, osta!
Jep, Martensejahan on käyttänyt (ja käyttää) jo vuosikymmeniä vain teinit 😆.
Minun 63v työkaverini käyttää kys kenkiä ja on erittäin näpsäkkä rva muutenkin.
Onko noi niitä mitä se yksi laulaja, mikä sen nimi nyt onkaan, siinä yhdessä bändissä Blind Channel käyttää?
Kengät saapui ja ne on IHANAT😍!
Mietin vain vaihtaisko kokoa pienempään vai pitäisikö tuon koon minkä otin, mahtuu ainakin paksummatkin sukat jalkaan..
Ap
Anna palaa!