Tietokonetaituri, neuvoisitko miten kuvan voi ottaa käsittelyyn PDF-dokumentista?
Voiko pdf-tiedostoista tallentaa kuvia?
Siinä vaan sen käden sormet vähän koukistel3vat kun yrittää kuvan kohdalla tallentaa ja tallentuisi koko teksti eikä vain tekstin seassa oleva kuva.
Kommentit (5)
Itse teen tuon niin että otan Snipping Toolilla ensin snipin kuvasta (voi rajata tarkalleen sen alueen jonka haluaa), liitän näin saadun kuvan Paint-ohjelmaan, ja säästän sitten sieltä .png tai.jpg muotoon.
Varmaan tuon voi tehdä hienomminkin mutta olen vanhan liiton naisia. :-)
Vierailija kirjoitti:
Miiksi sun täytyy siinä sitä käsitelllä? Miksi et voi käsitellä sen toisella ohjelmalla ja vain kopioida sen siihen.
Kuvat joita tarvitsen ovat tuossa pdf-dokumentissa valmiiksi ja minun pitäisi tarkistaa niiden tarkkuus.
PDF-editorilla luulisi kuvan tallentamisen onnistuvan. Käsittely sitten eri ohjelmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miiksi sun täytyy siinä sitä käsitelllä? Miksi et voi käsitellä sen toisella ohjelmalla ja vain kopioida sen siihen.
Kuvat joita tarvitsen ovat tuossa pdf-dokumentissa valmiiksi ja minun pitäisi tarkistaa niiden tarkkuus.
Mitä tarkoitat tarkkuudella tässä? PDF on esitysformaatti ja ne kuvat on niin tarkkoja kuin minä ne siinä dokumentissa näkyvät.