Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietokonetaituri, neuvoisitko miten kuvan voi ottaa käsittelyyn PDF-dokumentista?

Vierailija
13.09.2021 |

Voiko pdf-tiedostoista tallentaa kuvia?
Siinä vaan sen käden sormet vähän koukistel3vat kun yrittää kuvan kohdalla tallentaa ja tallentuisi koko teksti eikä vain tekstin seassa oleva kuva.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miiksi sun täytyy siinä sitä käsitelllä? Miksi et voi käsitellä sen toisella ohjelmalla ja vain kopioida sen siihen.

Vierailija
2/5 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen tuon niin että otan Snipping Toolilla ensin snipin kuvasta (voi rajata tarkalleen sen alueen jonka haluaa), liitän näin saadun kuvan Paint-ohjelmaan, ja säästän sitten sieltä .png tai.jpg muotoon.

Varmaan tuon voi tehdä hienomminkin mutta olen vanhan liiton naisia. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miiksi sun täytyy siinä sitä käsitelllä? Miksi et voi käsitellä sen toisella ohjelmalla ja vain kopioida sen siihen.

Kuvat joita tarvitsen ovat tuossa pdf-dokumentissa valmiiksi ja minun pitäisi tarkistaa niiden tarkkuus.

Vierailija
4/5 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PDF-editorilla luulisi kuvan tallentamisen onnistuvan. Käsittely sitten eri ohjelmalla.

Vierailija
5/5 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvat joita tarvitsen ovat tuossa pdf-dokumentissa valmiiksi ja minun pitäisi tarkistaa niiden tarkkuus.

Mitä tarkoitat tarkkuudella tässä? PDF on esitysformaatti ja ne kuvat on niin tarkkoja kuin minä ne siinä dokumentissa näkyvät.