Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painon pudotuksesta

Vierailija
25.10.2014 |

Tavoitteena on tiputtaa 10 kiloa painoa, lähtötaso 80 kg. Millaista ruokavaliota suosittelette ? Miten olette itse onnistuneet laskemaan painoa ? Kuinka monta purkkia rahkaa ananaksella höystettynä täytyy päivässä syödä :).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin 23kg vuodessa syöden 5 kertaa päivässä ja punnitsemalla ruuat. Rahkaa syön väli- ja iltapalaksi joko marjoilla tai sokerittomalla mehukeitolla. Ananas omassa tai sokeriliemessä ei ehkä oo se terveellisin vaihtoehto. Käytin (ja käytän) täysjyvää, vähensin juuston ja maidon käyttöä ja lisäsin niitä kuuluisia kasviksia. Kanaa, jauhelihaa ja kalaa ja munia käytän paljon. Kun arkiruokailu kunnossa voi herkutellakkin esim vloppuna.

Vierailija
2/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimi tällainen: liikuntaa 3-4 kertaa viikossa, aluksi kävelyä, sitten juoksua. Myös muita liikuntamuotoja, ettei kyllästy ja myös kuntosalia. Pienensin annoskokoja ja jätin punaisen lihan ruokavaliosta. Herkut vaihdoin terveellisiin esim. dippiä ja porkkanaa, ei sipsejä. En ole kärsinyt nälkää ja paino pudonnut kuin itsestään. 

Vierailija
4/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista syödä 2-3 tunnin välein salaattia ja kuivaa kanafilettä. Rahkaa joka väliin!

Vierailija
5/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 11:12"]

Muista syödä 2-3 tunnin välein salaattia ja kuivaa kanafilettä. Rahkaa joka väliin!

[/quote]

Kuivan kanafileen ja salaatin kanssa syödään sitten parsakaalia.

Vierailija
6/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmi jättiannoksia roskaruokaa! Näin tekevät laihat. Lihavat syövät vai salaattia, urheilevat ja ovat säästöliekillä. Älä ainakaan heidän tapaansa noudata!

Vierailija
7/7 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta paleo kick start, mulla sama löhtötilanne kuin sulla. Nyt 10kg pois. Heinäkuun alussa aloitin.