"Minna 28 vee ei halua influenssarokottaa lastaan, koska ei halua lapsen kärsivät kuumeesta." Nää on hauskoja nää rokotekieltäytyjät.
Influenssassa ei sitten vissiin tuu kuumetta ollenkaan?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Lapset harvemmin saa pahoja influenssoja. Omatkaan eivät saaneet, enkä itsekään ollut lapsena influenssassa.
Olin 12v kunnon influenssassa, kuume pysytteli parisen viikkoa korkealla, koulusta olin poissa reilu kolme viikkoa. Muistan sairaudesta ainoastaan sen, että radiosta tuli banaaninlastaajien laulu, kun heräsin ja ajattelin: En tainnut sittenkään kuolla. Kouluun palattuani jouduin hankkimaan silmälasit. Sisarussarjastani ainoastaan minulla ja pikku veljellä, joka sairasti saman influenssan, on silmälasit.
Ai nytkö nämäkin on jo rokotekieltäytyjiä? Tiedoksi, että ei moni perustervettä pikkulasta tosiaan influenssarokotuta. Edes neuvolassa ei sitä suositeltu terveelle vähän sairastelleelle lapselle.
Siis annetaanko sitä lapsille? Kun luulin sen olevan vanhuksille ja "hyville työntekijöille", jotka pelkäävät sairaslomapäiviä.
Lapset harvemmin saa pahoja influenssoja. Omatkaan eivät saaneet, enkä itsekään ollut lapsena influenssassa.