auttakaa kannabisviljelijät yrittäjää
vihreät sallivat kannabiksen kasvattamisen. yrityksemme olisi kiinnostunut valmistamaan maatalouksiin kannabiksenkylvö- ja korjuukoneita.
minkä kokoisia satoja ja kylvöaloja tyypilliset kasvattajat aikojat kasvattaa?
onnistuuko kylvö nykyisillä välineillä vai onko kannabiksen kylvössä erityispiirteitä, mitä koneissa pitäisi huomioida?
Mihin työvaiheeseen kaivattaisiin eniten koneellista apua?
Kommentit (8)
On tää kyllä ihan selvää, jos jotkut puolueet, onko joku muukin, jotka vaatii kannabiksen vapauttamista. Poliisi ei saa lisärahoitusta, eikä lisää henkilökuntaa ja tällaista vielä sallitaan.
Olen itse nähnyt tämän huumeen käyttäjien mellastuksen, se on todella raivoisaa. Kun rahaa ei ole tarpeeksi, niin otetaan äidin kukkarosta ja sen jälkeen murtaudutaan asuntoihin. Vain se, joka on tämän kaiken kokenut kykenee arvioimaan asiaa.
Eri asia on lääkkeenä , reseptillä kipujen lievitykseen. Tästä nyt tuskin on epäilystäkään.
Kyllä Suomesta tulee turistikohde, ja se on raskasta. Vihervasemmisto voi.
tarvitaanko puutarhajyrsin kokoluokan välineitä vai traktorin perässä vedettäviä vai jotain siltä väliltä? esim mönkijällä vedettäviä laitteita
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo kasvatus sallittaisi vain omaan käyttöön, joten kukkaruukku, kastelukannu ja sakset riittää.
eikös ollut tarkoitus, että aluksi näin ja sitten vapautetaan suuremmassa mittakaavassa. silloin olisi hyvä, jos suomalaista osaamista olisi jo tarjolla ja suomalaisia koneita myynnissä
Eniten tarvitaan sähköaitoja ja vartijoita pellon ympärille, ettei nistit ryöstä koko satoa.
Vierailija kirjoitti:
On tää kyllä ihan selvää, jos jotkut puolueet, onko joku muukin, jotka vaatii kannabiksen vapauttamista. Poliisi ei saa lisärahoitusta, eikä lisää henkilökuntaa ja tällaista vielä sallitaan.
Olen itse nähnyt tämän huumeen käyttäjien mellastuksen, se on todella raivoisaa. Kun rahaa ei ole tarpeeksi, niin otetaan äidin kukkarosta ja sen jälkeen murtaudutaan asuntoihin. Vain se, joka on tämän kaiken kokenut kykenee arvioimaan asiaa.
Eri asia on lääkkeenä , reseptillä kipujen lievitykseen. Tästä nyt tuskin on epäilystäkään.
Kyllä Suomesta tulee turistikohde, ja se on raskasta. Vihervasemmisto voi.
No, sehän tiedetään, että nistit ovat varkaita ja sossunpummeja, mutta kannabiksen laillistamista ei voi enää estää. Vihreät ovat jo vuosia ajaneet asiaa ja nyt niillä on riittävästi valtaa siihen. Tästä voisi saada kuitenkin hieman hyötyä suomalaisille valmistajille, asiantuntijoille ja suurkasvattajille, jotka eivät nauti liikaa omaa satoaan. Turha sitä on alkaa ulkomailta tuomaan.
Eiköhän tuo kasvatus sallittaisi vain omaan käyttöön, joten kukkaruukku, kastelukannu ja sakset riittää.