miksi edelman asuu maltalla?
Kommentit (24)
Jaa...saa kai sitä ihminen asua missä tykkää!! Eikös ne veropakolaiset ole Monacossa kirjoilla?
Jos on naimisissa niin sen takia , että siellä on eroaminen kielletty :P
Ehkä siellä on helpompi elää ja olla. Valoisampaa, lämpimämpää..
Viljeleekö se maata siellä vai millä elää?
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:05"]Jos on naimisissa niin sen takia , että siellä on eroaminen kielletty :P
[/quote]
oho. Mä olin ihan varma että se on eroamassa.
Alkoholismin takia piti päästä kokonaan pois Suomen ympyröistä. Laulamalla ja näyttelemällä elättää itsensä.
En tiedä, mutta äkkiseltään mieleen tulee:
-Ilmasto, jos vihaa pimeyttä/pakkasta kannattaa asua jossain muualla.
-Haluaa elää taviksena, täällä hänet tunnistetaan kaikkialla, joitakin ihmisiä tuollainen häiritsee.
-Vaimon takia asuaa tuolla, ehkä hänellä on työt, sukua tai jotain muita syitä asua tuolla.
Maltalla muuten asuua aika paljon suomalaisia, sinne on suht helppo päästä töihin, ymmärtääkseni siellä on jotain "(vero?)vapauksia" tai muita vastaavia juttuja, jonka takia sinne keskittyy paljon mm. vedonlyöntifirmoja ymv. noissa tarjolla töitä myös suomea puhuville.
menaisissa kertoi:
"Olen ollut liian avoin puhumaan omista vaikeuksistani. Asiat saivat julkisuudessa suhteettoman isoja merkityksiä, eivätkä ne olleet enää mun hallussa. Se oli yksi syy, miksi lähdin pois Suomesta. Mitta täyttyi ihan kokonaan, Samuli sanoi."
Miksi ei saisi asua ulkomailla? Parempi ilmasto, parempaa ruokaa, kivemmat ihmiset...
Mistä se saa rahat elämiseen?
T. Haluan Maltalle
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:23"]Mistä se saa rahat elämiseen?
T. Haluan Maltalle
[/quote]
Ai mistä Samuli Edelmann saa rahaa elämiseen? Kysytkö tosissasi? :D
Mitä vaimo tekee työkseen vai onko "vaan" kotiäitinä?
Sen vaimo käy töissä ja elättää perheen. Vaimo on varmaan kielitaitoinen koska on käynyt kai yliopiston ja kai valmistunutkin sieltä.
Verojen, ilmaston ja sosiaalisten hankaluuksien takia. Tullee kuitenkin takaisin Suomeen, jos joku perheenjäsenistä alkaa tarvitsemaan kallista erikoissairaanhoitoa. Niin ne veropakolaiset yleensä tekevät.
Saako siellä helpommin pössyteltävää?
Kateellisten ihmisten ja keltaisen lehdistön takia.
Elää näyttelemällä ja laulamalla.
Hänen (suomalainen) vaimonsa on siellä töissä, muistaakseni matkailualalla.
Miksi kaikista pitää ajatella jotakin kielteistä? Jokainen saa muuttaa ihan minne haluaa, Maltalle, Paltamoon, minne vain.
asuuko?