Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuuko sinustakin siltä, että miehen on parempi tehdä kaikki seksialoitteet?

Vierailija
24.10.2014 |

Kerro tilanteestanne!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa vietellä mies, miksi ihmeessä miehen pitäisi aina tehdä aloite? ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 17:53"]On kivaa vietellä mies, miksi ihmeessä miehen pitäisi aina tehdä aloite? ; )
[/quote]

Mitä kivaa siinä on, jos aina tulee torjutuksi vaikka mitä tekisi? Noloa lähinnä.

Vierailija
4/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies kokee painostusta, jos teen aloitteen. Ei mieskään mitenkään viettele, vaan joko kysyy suoraan tai vetää housut pois. Ap

Vierailija
5/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10:lle, jos tulee torjutuksi, on varmasti kurjaa..tuntisin samoin, jos olisin tilanteessasi. Meillä nyt vain on erilaista.

Vierailija
6/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
7/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan v.. Ei ne miehet mitään ajatustenlukijoita ole. Ilmankos naiset kärvistelee puutteessa. Onneks voin sanoo miehelleni: Miten olis, tekiskö mieli? Jos köykkisin jotain lattialta niin mies luulis että siivoon ja jos lipoisin huuliani tai räpsyttelisin ripsiäni niin se tois huulirasvaa ja silmätippoja.

Vierailija
8/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh En tiedä olenko miehenä kohderyhmää tälle ap:n  kysymykselle, mutta minä toivon voivani elää parisuhteessa, jossa kumpi tahansa voi tehdä aloitteen seksiin. Miksi minun (miehen) pitäsi olla se, joka tekisi aina aloitteen? Kummallisia käsityksiä, ainakin näin tasa-arvon aikana. Melkein yhtä typerää kuin se, että joku kokee nöyryyttävänä sen jos mies kieltäytyy seksistä. Miksi jomman kumman tulisi alistua/ seksiin saamisessea siihen / pitää parempana sitä, että se on automaattisesti  parempaa, aina  silloin kuin toiselle (tässä "pyytävälle miehelle") sopii.

Todettakoon vielä, että: "pyytävän" tuulee käsittää,myös ettei aina voi saada myönteistä vastausta, eikä tässä ole kysymys, mistään nöyryyttämisestä. - Seksi on parasta silloin kun se sopii molemmille, eikä silloin kuin sitä harjoiteta paremmin silloin kuin vain toiselle sopii. Sitä paitsi saattaa olla, että toisinaan toinen voisi joutua odottamaan "pyyntöä" -vai pitäisikö sanoa toisin: alistamista- aika pitkään.

On typerää ajatella, että mies olisi aina seksiuaalisesti  "se" aktiivisempi puoli; tai sitten itselleni on osunut jonkun kerran joitain ääritapauksia, jota en usko. Tuskin meistä kukaan haluaia tulla torjutuksi, mutta jokaisella meistä sukupuolesta riippumatta tulee olla oikeus, myös kieltäytyä harrastamasta seksiä. -Toinen juttu sitten on, että jos kieltäytymisiä ja torjumisia tulee jatkuvasti, niin ainakin parisuhteessa, sitä ei tarvinne sietää, mutta tällöin tullaan äkkiä perimmäisten kysymysten äärelle, kuten mikä pitää parisuhteen lopulta koossa, onko seksi?

En osaa antaa tyhjentävää vastausta, siksi totean lyhyesti että en usko, että ainakaan se, että olisi molempien kannalta parempi, jos vain toinen tekee seksiin liittyvät aloitteet pitäisi parisuhteen koossa, kunnes kuolema erottaa.           

Vierailija
9/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin vähän niin, että mies menee jotenkin lukkoon/suorituspaineiseksi jos teen aloitteen suoraan. Ongelmaa ei ole jos hän tekee aloitteen. Teenkin nykyään aloitteen vaivihkaa pitkin päivää, katsomalla häntä vähän pidempään kun hän on suihkussa/tulee suhkusta ja kehumalla seksikkääksi. Tai laittamalla jonkun seksikkäämmän alusvaatteen ennen sänkyyn menoa illalla ja muka vahingossa rinnat pursuavat povesta. Ollaan oltu nyt pari vuotta yhdessä ja seksiä on noin 3 krt viikossa. En tiedä huomaako mies nämä aloitteeni mutta ainakin tarttuu niihin :D

Vierailija
10/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuota mieltä. Minä teen aloitteen selvästi useammin kuin mies. Alussa parikymppisenä mies teki aloitteita monta kertaa päivässä, mutta nyt kun hän on päälle nelikymppinen (minä olen kolmevitonen) hän on vähän väsyneempi ja tarvitsee ensin hieman tunnelmaan virittämistä ja lämmittelyä :) Teen ehkä harvemmin ihan suoria aloitteita, siis suoraa kysymystä, tosin joskus niitäkin. Yleensä alan keikutella peppua miehelle tms. ja hän kiinnostuu hommasta. Välttämättä kumpikaan ei varsinaisesti kysy mitään toiselta.

Vierailija
11/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä tosi vaikea asia. Meillä seksi on aina ollut ainakin mulle parempaa, kun mies on tehnyt aloitteen. Enkä ole koskaan kieltäytynyt. Mutta jos mies tekisi aloitteen vain esim. joka toinen viikko, tuskin malttaisin olla yrittämättä. Ap

Vierailija
12/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu. En ole luonnostani kovin aloitteellinen, mutta pidän tärkeänä, että minäkin teen välillä aloitteita (ja saan välillä jopa pakit, hui!). Mies haluaa useammin kuin minä ja joskus mulle ei käy, niin tekee hyvää dynamiikalle, että minäkin osoitan joskus haluavani enkä välttämättä saa joka kerta. 

Vierailija
13/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on aloite? Jos vaimo kumartuu sängyn vierellä poimimaan jotain lattialta, onko se aloite vai vasta minun reaktioni siihen?

M41

Vierailija
14/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 15:56"]

Mikä on aloite? Jos vaimo kumartuu sängyn vierellä poimimaan jotain lattialta, onko se aloite vai vasta minun reaktioni siihen?

M41

[/quote]

Vasta sinun reaktiosi siihen on aloite. Naisen on ihan hyvä virittää vähän ilmapiiriä, jotta mies tarttuisi koukkuun ja tekisi aloitteen. Kun mies tekee aina aloitteen, tuntee hän olevan saalistava leijona ja nainen haluttu.

Eli aapeelle, ihan samaa mieltä olen. Nainen ei tosin ole verkkapuvussaja hengitys haisevan mikään puoleensavetävin ilmestys.

Vierailija
15/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Koska saan lähes aina pakit. Ellen ehdota suihinottoa. Itse kyllä olen valmis aina, kun mies tekee aloitteen. Näin meillä systeemi toimii, jo kohta 13 vuotta. Tosin mies on sanonut, että toivoisi minun tekevän enemmän alotteita, mut eipä juuri innosta kun tiedän, ettei se kuitenkaan kannata.

Vierailija
16/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 15:56"]

M41

[/quote]

Jos vaimo tekee sen viettelytarkoituksessa niin se on aloite. Eiköhän jokainen pariskunta tunne toisensa sen verran hyvin, että tietää, mistä on kyse. 

Vierailija
17/17 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aloite, että kysyy suoraan tai käy kiinni genitaaleihin.
Ap