Voiko tää mies olla ihastunut muhun? (onpas teinimäistä :D)
Elin pitkään väkivaltaisessa suhteessa ja itsetunto vieläkin sen jäljiltä aika nollilla, nyt kuitenkin olen ihastunu erääseen mieheen, mutta en tiedä onko hän minuun.. Hän on tosi kohtelias ja mukava kaikille, olemme samassa projekstissa töissä ja hän tuntuu tulevan juttuun kaikkien kanssa ja on aika äänekäskin.
Minulle hän ei juuri puhu, paitsi kerran tuli vartavasten parkkiksella kehumaan, että pidin hyvän kokouksen..
Kun jäämme kahdestaan hänestä tulee jotenkin vaivaantunut, tai jos istumme vierekkäin niin hän vaihtaa koko ajan asentoa ja tekee kaikkea epämääräistä, liikuskelee tuolissaan silleen hermostuneesti.
Olen myös huomannut, että hän vilkuilee minua paljonkin, mutta jos hän olisi ihastunut, niin miksi ei olisi minunkin seurassani yhtä rento ja puhelias kuin muiden seurassa?
Olen itse ihastuessani hyvin kylmäkin ja väliinpitämätön ihastuksiani kohtaan, kai se on jonkinlainen suojamuuri ja en uskalla heti näyttää, että olisin kiinnostunut..
Kommentit (8)
Olen myös naimisissa miehen kanssa, joka oli aluksi niin ujo, ettei uskaltanut muhun päinkään katsoa :)
Jaa-a.. Jospa se ei just siksi sulle uskalla jutella, kun on ihastunut? ps. Hyvä sinä, kun uskalsit lähteä väkivaltasuhteesta!! t. toinen väkivaltaisen miehen vaimo :(
Naiset on mestareita seuraamaan ja antamaan merkityksiä kaikenlaisille katseille ja toiminnoille. Varsinkin silloin kun ovat jotenkin kiinnostuneita. Kyllä löytyy vaikka mitä syitä ja merkityksiä miksi se huokasi ja kääntyi ja ties mitä.
Voihan se olla että se mies on tosi vaivaantunut sun lievästä kyttäämisestä, siis jota luulet tekeväsi hyvin salatusti ja ilmeettömin katsein. Sen takia se kiemurtelee ja vilkuilee kun ihmettelee että mitä sä katot ja seuraat. Se ei ymmärrä ja sille tulee vaivaantunut olo. Aattele itsees samanlaisessa tilanteessa. Joku vaan kattelis sua aina vaitonaisena ja ilmeettömänä, ja jos et ois kiinnostunut siitä niin sulle tulis outo olo.
Toisaalta, voihan se toki olla kiinnostunut susta mutta sitä et saa selville tältä palstalta. Sun pitää kysyä ihan suoraan ensiksi itseltäsi että ootko kiinnostunut oikeasti siitä ihmisestä etkä sen hauskasta projektipersoonasta ja toisekseen ootko valmis ottamaan siitä tyypistä selvää ja varaudut siihen että se ei ookaan vapaa eikä kiinnostunut sinusta.
Piti vaan avautua kun oon törmännyt tollaseen itse joskus vuosia sitten hankalasssa elämäntilanteessa samalla tavoin toimimalla ja myös niin, että joku luuli että minä olen siitä kiinnostunut kun kehuin ja juttelin mukavia. Maailma on.
Siis nimenomaan mä en häneen kiinnitä huomiota, sivusilmällä olen huomannut tuon vaivaantuneisuuden jne. Sanoin tuossa aloituksessakin jo, että Olen itse ihastuessani hyvin kylmäkin ja väliinpitämätön ihastuksiani kohtaan, kai se on jonkinlainen suojamuuri ja en uskalla heti näyttää, että olisin kiinnostunut..
Mutta ymmärsin pointtisi ja hyvä pointti olikin! :)
Ja kakkoselle, kamalasti voimia ja tsemppiä sulle tuohon suhteeseen! :( <3
ap
Toiset ihmiset osaavat olla rentoja isossa porukassa ja tuttujensa seurassa, mutta vieraamman kanssa kahden jäädessään vaivaantuvat. Tästä todennäköisesti kyse, mutta jos se sinun päivääsi piristää niin voithan ajatella, että on sinuun ihastunut.
Jos mies hakeutuu vartavasten sinun seuraasi, tekee tikusta asiaa ja viipyy luonasi vähän pitempään kuin asian hoitaminen vaatisi, todennäköisesti on ihastunut. :)
Nimim. Sattui omalle kohdalle, ja vaistoni oli oikeassa
Muhun oli kerran ihastunut eräs ylipainoinen mies, (en siis sano tätä mitenkään halveksuvasti). Olen/olin itse tosi urheilullinen ja suosittu ja kauniskin. Mies oli ollut toivottaman ihastunut minuun, muttei uskaltanut ottaa oikein mitään kontaktia, kun luuli, ettei hänellä olisi samuoja minuun. Noh, lopulta hänestä tuli aviomieheni ja yhdessä ollaan oltu kohta 15 vuotta :)
ei ole kiinnostunut sinusta senkin lihava akka.