Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut tupakoitsijat eivät haise?

Vierailija
23.10.2014 |

Siis, kun jotkut tupakoivat eivät haise hirveästi yhtään tupakalle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltetaan sitä vähähajuista marlboro, poltetaan ulkona, pestään hampaat ja kädet, jayödään pastilleja

Vierailija
2/8 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kuulemma haise tupakalle. Syön heti väkevän purkan tupakoinnin jälkeen ja vältän puhaltelemasta savua vaatteisiin tai vastatuuleen, silloin savut tulevat takaisin naamalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltan vain parina päivänä viikossa, joten ilmeisesti se haju ei ehdi pinttyä kovinkaan tiukkaan kun esim. aviomies ja lapset ei huomaa mitään (siis tiedä koko salatupakoinnistani)...

Vierailija
4/8 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan sähkötupakkaa

Vierailija
5/8 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpö höpö, kaikki tupakoitsijat haisevat. Tuo sähkötupakan vetäjä saa nyt mennä sen tikkunsa kanssa vaikka vessaan brassailemaan.

Vierailija
6/8 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:19"]Ja höpö höpö, kaikki tupakoitsijat haisevat. Tuo sähkötupakan vetäjä saa nyt mennä sen tikkunsa kanssa vaikka vessaan brassailemaan.
[/quote]
Miksi sähkötupakka aiheuttaa noin aggressiivisen asenteen?

Vierailija
7/8 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:19"]

Ja höpö höpö, kaikki tupakoitsijat haisevat. Tuo sähkötupakan vetäjä saa nyt mennä sen tikkunsa kanssa vaikka vessaan brassailemaan.

[/quote]

mä poltan salaa, eikä kukaan läheisistäni ole huomannut. Varmasti sanoisivat ja suoraan, olen lopettanut virallisesti useampi vuosi sitten.

Vierailija
8/8 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 18:19"]

[/quote] Minun kampaajani ei tiennyt etta poltan, 20 vuotta oli hiuksiani leikannut. Kun pesee ja vaihtaa vaatteita paivittain ei haju pinty mihinkaan. Nyt poltan sahkotupakaa josta ei tule mitaan hajua sen enempaa kuin muustakaan vesihoyrysta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä