Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tankotanssi harrastuksena, mitä kokemuksia?

Vierailija
22.10.2014 |

10v tytär haluaisi nyt kovasti aloittaa "lajin" harrastamisen, ja kaipaisin nyt teiltä kokemuksia jos itse/lapsenne olette lajiin perehtyneet. Itse olen nähnyt vaan joidenkin "ryhmien" "esityksiä", ja kyllähän nuo aivan mielettömän taitavia "tyttöjä" ovat. Lähinnä pelottaakin "lajin" "vaativuus", koska ohjelmat näyttävät esim. kilpavoimistelun verrattuna vaativan enemmän "taitoa", sekä samoin "tapaturma"riski.

Kertokaa siis hyviä ja huonoja puolia mitä teillä on mielessä "lajiin" liittyen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen harrastanut 5v tankotanssia. Todella hyvä ja vaativa harrastus :) monessa paikassa tunnit ovat k-15, koska onhan siinä aikamoinen vaara loukata itsensä. Itsekin olen tullut tangolta pää edellä alas ja saanut aivotärähdyksen. Suosittelisin tyttöä odottelemaan muutaman vuoden ja sitä ennen kokeilemaan jotain muuta tanssia :)

Vierailija
2/6 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ala-asteikäisen tytön harrastus ole mikään irstas tankotanssi. Kyllä vanhempien pitäisi olla ihan vanhemman roolissa eikä mikään kaveri. Olen todella pettynyt ja järkyttynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitat niin paljon sanoja lainausmerkkeihin?

Vierailija
4/6 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 00:06"]No ei ala-asteikäisen tytön harrastus ole mikään irstas tankotanssi. Kyllä vanhempien pitäisi olla ihan vanhemman roolissa eikä mikään kaveri. Olen todella pettynyt ja järkyttynyt.
[/quote]

Tankotanssi on kyllä kaukana irstaasta. Tottakai siitäkin saa tehtyä seksikästä ja viekottelevaa, mutta sitä se tankotanssi ei kyllä itsessään ole.

-2

Vierailija
5/6 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
6/6 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen tangon hankia himaan 300€ lla ja hyvää reeniä... toisaalta leikipuistot täynnä tankoja joita voi kiivetä ylös alas.
näyttää mahtavalta se pyöriminen mutta sen työn tekee tanko.
ja antaisin lapseni harrastaa... täytyy olla hyvä kehonhallinta ja sitkeä mieli jo pienestä asti jos meinaa maailman huipulle.