Vetovoiman tunteminen nelikymppisiin nuutuneisiin
naisiin? Mistä johtuu se, kun tunnen vetoa aina ulkonäöltään väsähtäneisiin vähän vanhempiin naisiin?
Kommentit (12)
Onko niillä kuitenkin kiihottava vartalo? Se selittää paljon.
Täällä olisi yksi tylsistynyt hottis vailla seuraa
Huono itsetunto. Tiedät ettet voisi saada ikäistäsi nuorta naista niin sitten yli-innostut kun saat huomiota edes paljon itseäsi vamhemmalta naiselta.
Sehän on omalla tavallaan kiinnostavaa ja kiihottavaa. Erilaisia nyansseja löytyy aina uusia. Ainoastaan mielikuvitukseton jää siihen täydellisten vartaloiden kuvioon.
Mieltymyksiä vaan on monia. En minä naisenakaan tunne vetoa perinteisen komeisiin miehiin useinkaan, vaikka itse olen klassisen kaunis ja minua on aina kehuttu kauniiksi. Eikä itsetunto-ongelmia ole.
Kyllähän monet kolmekymppiset naisetkin tuntevat vetoa itsevarmoihin, rauhallisiin ja sopivasti seksikkäisiin viiskymppisiin isimiehiin.
Jotenkin nyt tuntuu, ettet oikeasti tunne vetoa nelikymppisiin naisiin, vaan haluat haukkua heidän ulkonäköään nuutuneeksi ja väsähtäneeksi.
Jos oikeasti nuutuneet ja väsähtäneet sinua kiihottaisia, 90+ ikäiset naiset olisivat sinusta vastustamattomia.
Miehet muuten ikääntyvät myös, tosin heillä ikääntyminen loppuu keskimäärin aiemmin, kun kuolo korjaa heidät aiemmin kuin naiset, jotka eivät vanhene hautakuntoon yhtä nopeasti.
Ihania naisia on kaikenikäisissä!
Mielen ongelmia.. koodaa halusi uudelleen.
Tiedät, että luvassa olisi kovaa kyytiä.