Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi sukupuolitautitestit ja montako kumppania?

Vierailija
22.10.2014 |

Kuinka usein käytte sukupuolitautitesteissä? Montako kumppania teillä on ollut ilman kondomia? Vaaditteko kumppanilta testejä ennen seksiä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaa kukaan myöntää ettei käy?

Vierailija
2/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyny kerran ja mulla ollu 3, joiden kaa en oo käyttänyt. Siks se mulla varmaa olikin :-D No ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi keväällä 2013 ja sen jälkeen 2 kumppania ilman kondomia ja niiden lisäksi suuseksiä kahden vieraan kanssa :| ennen olin tosi huolellinen, nyt on ollut vähän elämänhallinta hukassa.. Pitäisi kyllä ehdottomasti käydä testeissä, ahdistaa ajatus.

Vierailija
4/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 joiden kanssa en oo käyttäny, ja testit viimeksi 2 vk sitten. Koskaan ei oo ollu mitään.

Vierailija
5/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sinkkuaikoina tasaisin väliajoin vaikka käytin kondomia. Halusin olla varma, ettei käy mitään. Ei löytynyt ikinä tauteja.

Vierailija
6/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikoina aina gynellä käydessä eli 1-2 vuoden välein.

Vierailija
7/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ilman kondomia ja molempia ennen testit.

Vierailija
8/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ollu yhteensä miehiä ja niiden kahden kanssa seurustellut. Suhteessa ollessa käyttänyt pillereiyä. Kävin testeissä kun erosin exästäni ja sitten uudelleen rutiinina kun tulin nykyiselleni raskaaksi :)

Vierailija
9/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa käydä testeissä vaikka käyttäisittekin kondomia koska se ei loppujen lopuksi juuri suojaa taudeilta.
t. kukkahattutäti

Vierailija
10/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että viesti nro 10 ei ole syy jättää kondomia käyttämättä! t. toinen kukkahattutäti

Vierailija
11/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:11"]

Muistakaa käydä testeissä vaikka käyttäisittekin kondomia koska se ei loppujen lopuksi juuri suojaa taudeilta. t. kukkahattutäti

[/quote]

Kondomi suojaa niiltä taudeilta jotka on testattavissa. Herpekseltä se ei välttämättä suojaa mutta sitä ei voi edes testata. Viestisi oli turha.

Vierailija
12/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kumppania, viimeinen vuosia sitten. En ole koskaan käynyt testeissä, kun kaikki kumppanit vakisuhteissa. Ajattelin kyllä sellaisen kotona tehtävän tippurin ja klamydian kotitestin varmuuden vuoksi apteekista hankkia ja tehdä, ennen kuin ehkä nettideitin kanssa pääsee lähempiin tuttavuuksiin, etten vahingossakaan vaan mitään toiseen tartuta. Nuo taudithan voi olla oireettomiakin täysin. Ja viimeisin exäni petti minua juovuksissa useinkin joten ei ole mahdotonta että olisi jonkun taudin saanut ja minuun tartuttanut.

Vierailija
13/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:29"]

3 kumppania, viimeinen vuosia sitten. En ole koskaan käynyt testeissä, kun kaikki kumppanit vakisuhteissa. Ajattelin kyllä sellaisen kotona tehtävän tippurin ja klamydian kotitestin varmuuden vuoksi apteekista hankkia ja tehdä, ennen kuin ehkä nettideitin kanssa pääsee lähempiin tuttavuuksiin, etten vahingossakaan vaan mitään toiseen tartuta. Nuo taudithan voi olla oireettomiakin täysin. Ja viimeisin exäni petti minua juovuksissa useinkin joten ei ole mahdotonta että olisi jonkun taudin saanut ja minuun tartuttanut.

[/quote]

Testauta myös HIV. Sitä on nykyään kaikkialla.

Vierailija
14/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:11"]

Muistakaa käydä testeissä vaikka käyttäisittekin kondomia koska se ei loppujen lopuksi juuri suojaa taudeilta. t. kukkahattutäti

[/quote]

Kondomi suojaa niiltä taudeilta jotka on testattavissa. Herpekseltä se ei välttämättä suojaa mutta sitä ei voi edes testata. Viestisi oli turha.

[/quote]

En sanoisi sitä turhaksi. En mä ainakaan haluaisi klamydiaa tai syfilistäkään.

Propagandasi on vaarallista.

t. se toinen kukkahattutäti

Vierailija
15/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt, muuten kuin ne mitkä otetaan raskausaikana (2 raskautta), 1. kumppanin kanssa edelleen yksissä.

Vierailija
16/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:29"]

[/quote]

Testauta myös HIV. Sitä on nykyään kaikkialla.

[/quote]

Täytyy tosiaan käydä sekin testauttamassa, sehän kaikkein pahin olisi johonkin toiseen tartuttaa...

Vierailija
17/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV tulee testattua joka kerta kun käyn luovuttamassa verta. Joskus keskenmenon jälkeisen tulehduksen yhteydessä otettiin klamydiatesti, joka oli kyllä turha mun osaltani mutta lääkärin mielestä miehistä ei ikinä tiedä.. nasta asenne sillä oli kyllä.

Avioeron jälkeen ainoa ehkäisy oli kondomi ja kun tapasin nykyisen avomieheni, kävin testeissä. Elämäni ensimmäinen kerta jossa otettiin kaikki mahdolliset testit koska tarkoituksena oli jättää kortsut pois ja käyttää ehkäisyrengasta kunnes mun sterilisaatiokäyntini onnistui. Tulokset olivat luonnollisesti puhtaat mutta oli se kiva silti saada varmistettuakin, kun nyt satuin olemaan aktiivinen myös sinkkuaikana ja vaikka kortsua aina käytettiinkin.

Noista testeistä on nyt 5 vuotta. Jälleen ainoat testit mitä minusta otetaan on ne jotka tehdään verenluovutusverelle.

Vierailija
18/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 11:51"]

HIV tulee testattua joka kerta kun käyn luovuttamassa verta. Joskus keskenmenon jälkeisen tulehduksen yhteydessä otettiin klamydiatesti, joka oli kyllä turha mun osaltani mutta lääkärin mielestä miehistä ei ikinä tiedä.. nasta asenne sillä oli kyllä.

Avioeron jälkeen ainoa ehkäisy oli kondomi ja kun tapasin nykyisen avomieheni, kävin testeissä. Elämäni ensimmäinen kerta jossa otettiin kaikki mahdolliset testit koska tarkoituksena oli jättää kortsut pois ja käyttää ehkäisyrengasta kunnes mun sterilisaatiokäyntini onnistui. Tulokset olivat luonnollisesti puhtaat mutta oli se kiva silti saada varmistettuakin, kun nyt satuin olemaan aktiivinen myös sinkkuaikana ja vaikka kortsua aina käytettiinkin.

Noista testeistä on nyt 5 vuotta. Jälleen ainoat testit mitä minusta otetaan on ne jotka tehdään verenluovutusverelle.

[/quote]

Ai niin, tietysti on ne testit mitä tehdään odotusaikana neuvolan kautta. Ne on tehty kaksi kertaa.

Vierailija
19/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testeissä oon käyny uuuden kumppanin kanssa aina suhteen alussa. Kerran kävin suhteen aikanakin kun kumppani oli pettänyt. Sukupuolitauteja ei ole ollut.

Kolmen pitkäaikaisen kumppanin kanssa oon ollut ilman kondomia. 

Vierailija
20/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijät ovat liian herkästi vinkumassa suihinottoja ilman testejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä