Heidi Sohlberg on uusi Rakel Lingnell
Hienoa että maastamme löytyy nyt Rakelin lisäksi toinenkin ihminen, joka on onnistunut laihtumaan! WOW!
Samme varmaan lukea seuraavat kaksi vuotta tästä ihmettäkin ihmeellisemmästä tapahtumasta.
Hienoa!
Kommentit (11)
Naamasta huomaa että on laihtunut, tuossa iässä ei enää suositeltavaa koska vanhentaa..
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 10:06"]
Mä en käsitä tätä kun mun mielestä Heidi on vuosikaudet näyttänyt täsmälleen samalta eli joko hoikalta tai normaalipainoiselta. Kuitenkin koko ajan saa lukea kuinka hän on taas laihtunut 7-15 kiloa. Missä välissä hän aina ehtii lihoa ja miksi jatkuva jojotus (jota siis en edes huomaa)?
[/quote]
Juuri näin! Olen lukenut tähän mennessä jo vähintään 10 eri lehtiartikkelia hänen laihtumisestaan! Mitä ihmettä? Täytyy olla melkoinen jojoilija kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 10:07"]
Naamasta huomaa että on laihtunut, tuossa iässä ei enää suositeltavaa koska vanhentaa..
[/quote]
Ajattelin ihan samaa
http://www.iltasanomat.fi/laihdutus/art-1288728322568.html
Tämä on viime keväältä
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014092618697315_vi.shtml
Ja tämä syyskuulta
Olen itse samanikäinen ja en kyllä ole noin uurteinen :O Vaikkakin jojoilua jonkin verran takana myös.
Jojolaihdutus löysyttää ihoa, sidekudoset venyy ja paukkuu eikä ne palaudu enää.
Koska saamme lukea "ihkua elämäntapa"-kirjaa tältä henkilöltä?
"Mukana laihduttamista, terveyttä, urheilua sekä ihania sisustusvinkkejä" Ehtiikö jo jouluksi? =)
Mutta silti Heidi ei ole yhtä ärsyttävä kuin Rakel.
Miksiköhän Heidi erosi miehestään, jonka luokse nyt toki jo palannut? Juorutaanpas palstalaiset... Haastatteluista tuli jotenkin kuva, että mahd. syy Heidissä? Pettikö Heidi Niklasta?
Mä en käsitä tätä kun mun mielestä Heidi on vuosikaudet näyttänyt täsmälleen samalta eli joko hoikalta tai normaalipainoiselta. Kuitenkin koko ajan saa lukea kuinka hän on taas laihtunut 7-15 kiloa. Missä välissä hän aina ehtii lihoa ja miksi jatkuva jojotus (jota siis en edes huomaa)?