Pettämisestä kysymys teille, joilla pitkä suhde!
Jos nyt saisit tietää, että kumppanisi on pettänyt sinua suhteenne alkuaikoina, haittaisiko? Miettisitkö eroa tms vai olisiko asia pitkän ajan jo kuluttua kevyesti ohitettavissa?
Kommentit (12)
Ollaan oltu vasta 3,5 vuotta yhdessä ja kyllä haittaisi. Tuntuisi niin pahalta etten voisi antaa anteeksi.
Yhden sekoilun olen antanut anteeksi. Siitäkin jo yli 10 vuotta ja onnellisia ollaan.
No huh. 28 vuotta yhdessä, ja ei kyllä moinen hetkauttaisi.
Luottamus romuttuisi täysin. Olisi ainakin erittäin, erittäin vaikeaa jatkaa enää suhdetta. Miksi kertoo vasta nyt?
Komppaan edellistä. Olisi toosi vaikeaa luottaa enää tuommoisen paljastuksen jälkeen.
Ei haittaisi, suhteen alkuajoista on jo niin kauan. Ollaan oltu yhdessä melkein 20 vuotta. Mitä niitä vanhoja kaivelemaan.
Se olisi sitten siinä. Olen vielä nuori ja koulutettuna, hyväluontoisena, siveellisenä ja viehättävänä löytäisin helposti tasokkaan miehen. Koko kuvitteellinen tilanne tuntuu kuitenkin hyvin epärealistiselta ja syystä: olemme olleet yhdessä 17-vuotiaista asti ja toistemme ainoat esimerkiksi rakkauden ja seksin suhteen. En vain kykene ymmärtämään, miten niin älykäs ja rakastava mies kykenisi tai edes haluaisi satuttaa minua ja yksinkertaisesti heittää hukkaan kaiken pettämällä.