Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä alkaa miesten hienoiset pappautumisen ensimerkit yleensä?

Vierailija
21.10.2014 |

Tai ainakin muuttuminen setämäiseksi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eka riskitekijä on kun saa oman auton. Riippuu siitä kuinka rikas on, että saako sen 18- vai vasta 28-vuotiaana. Siihen loppuu nimittäin hyötyliikunta. Toinen on omilleen muutto - jos syö pikaruokaa ja sipsejä niin nassu ja masu on pöhöttynyt kun tulee ekaksi jouluksi lapsuudenkotiin. Jos osaa tehdä itse ruokaa niin se on hyvä tässä vaiheessa.

Ihan ensimmäinen paikka plösähtyä on itse asiassa se jos kovaa treenaava nuori tippuu kilpajengistä ulos. Se voi tapahtua jo teini-iässä. Samoin jos intti on pettymys voi kuntosalilla käyminen loppua!

Vierailija
2/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kun muuttaa omakotitaloon. Näin meillä (40v)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan omakotitalomiehen vaimo korjaa vielä: ei papaksi eikä sedäksi, vaan aikuiseksi mieheksi. Nam!

Vierailija
4/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 50v. Hujakoilla alkaa olla pientä hidastumista olla, jollei iske se kuuluisa 50v. Villitys.
Tuossa iässä ne alkaa vähitellen aikuistua. Ehkä

Vierailija
5/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuoruudessani (23-27 v) itseäni 20 vuotta vanhempi miesystävä. Meille tuli bänät siinä vaiheessa, kun hän alkoi muuttua setämäiseksi sellaisella tavalla, joka alkoi (anteeksi nyt kaikille vanhoille miehille tästä!!!) mua ällöttää.

Hän alkoi haista erilaiselta, pää kaljuuntui, tuli suuri vatsa. Sit ne jutut muuttui vuosi vuodelta pervommiksi ja vitsit härskimmiksi, syytä en tiedä? Hän jotenkin kunnioitti mua enemmän siihen aikaan kun tutustuttiin, mut siihen aikaan kun seurustelu loppui, niin oli sellainen tunne, et mun nuoruus oli hänelle niinku joku pakkomielle. 

Vierailija
6/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäleima useilla siinä 35 jälkeen ja pappautuminen about 50 vuotiaana.

Vierailija
7/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oma alkoi puhisemaan sohvalta noustessa ja näyttämään persvakoa kyykistyessään, kun mittariin löi 22. Ostelee jo myös kurkkupastilleja ja suuttuu uudesta teknologiasta. Onko minullani käsissäni true-pappuliäijyli?

Vierailija
8/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se siinä neljänkympin etapin ylittyessä alkaa: ei jaksa lähteä pe tai la-iltana mihinkään koskaan, kaikki pitäisi olla aina samalla mallilla (ei huonekalujen paikkojen vaihtoa esim), ei oikein jaksa edes järkätä illanviettoja kaveripariskunnille (siis kotona). Aikaisemmin nukkumaan, seksiä kyllä on edelleen runsaasti, mutta mitään uutta ei silläkään rintamalla tule.

Viisikymppiä kun lähestyy niin: villasukat jalkaan, pitkät kalsarit heti kun lämmintä on alle 15 astetta, kuorsausta, hiukset ja parta harmaantuu, tietysti tulee ryppyjä ja juonteita, vatsa tahtoo kasvaa vaikka harrastaa liikuntaa ahkerasti, ikänäkölasit käytössä, nuoruuden vikkelyys on poissa ja tekemiset viivästyy. Kivointa on lököttää sohvalla ja katella elokuvia, kesälauantain huumaa on lämmittää pihasauna, syödä saunan päälle kiuasmakkaraa ja juoda pullo olutta.

Ihan jees, mutta mua vähän harmittaa kun itsellä vihdoin olisi se vaihe, että voisi mennä ja tehdä ja nauttia kaikesta mistä ei voinut kun oli pienet lapset. Tykkään myös laittautua ja tiedän että olen vielä aika hyvännäköinen ja saan kehuja muilta miehiltä, mutta tuo oma köriläs ei edes huomaa..

Vierailija
9/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta. 10 tässä. Ukkoni täyttää 23 joulukuussa ja täyttää kaikki merkit jo nyt. Hiuksia viemärissä, plösähtänyt maha ja koko kesän se halusi hurjastella saunomalla kaljan kanssa. Puhisee myös kävellessään ja liikkuminen on hidastunut. Mies on nyt myös kuorsannut ja tylsistynyt sängyssä. Usein mies unohtaa myös, että mitä oli katsomassa ja alkaa spontaanisti puhua jääkiekosta tai autoista varmuudeksi. 

Vierailija
10/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35

Vierailija
11/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä 25v kohdilla.

-mies 16v-

Vierailija
12/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaa  lihasta ja treeniä ollut 25 vuotta, että ehkä siinä 70-vuotiaana alkaa väsähtämään.

Vierailija
13/19 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 23:24"]

suuttuu uudesta teknologiasta

[/quote]

YÄK.

Vierailija
14/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkupastillit, villasukat ja aikaisin nukkumaan meneminen siinä 30v

Vierailija
15/19 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaantuminen ja rypyt silmien ympärillä. Siinä 40 kieppeillähän se alkaa viimeistään...

Vierailija
16/19 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kohta 42 v: Tykkää ottaa päivittäin nokoset, protestoi trendikkäitä vaatteita (ovat teinipoikien juttuja), parturoin häneltä välillä "pitkiä kulmakarvoja", syö puolukkahilloa ruuan kanssa, laittaa lauantaina aamulla kamalaa ikivanhaa Mennen-partavettään kaulaan ja arvelee olevansa mielestäni hyväntuoksuinen. ( Vaikka kylpyhuoneen hyllyssä kököttää ostamani mieluisen tuoksuinen hajuste..) Ihan siedettävää pappaantumista mielestäni! Tykkään hänestä edelleen yhtä paljon kuin kymmenen vuotta sitten. ;)

Vierailija
17/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
18/19 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisenä niinkuin itekin.Ollaan terveitä,mutta alkaa tulla pikku remppaa vaikka ei polteta ja juoda.Liikutaankin paljon.Ikää ei pääse karkuun eikä tarviikaan.

Vierailija
19/19 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppisenä niinkuin itekin.Ollaan terveitä,mutta alkaa tulla pikku remppaa vaikka ei polteta ja juoda.Liikutaankin paljon.Ikää ei pääse karkuun eikä tarviikaan.

te olettekin samanikäisiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän