Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan mies ei jatka tapailua kanssani :(

Vierailija
21.10.2014 |

Ensin ne on kovin kiinnostuneita, haluaa yhteystiedot, kehuu ulkonäön maasta taivaisiin, älykkyyttä ym. ja niillä on aidosti hauskaa kanssani. Sen pari kertaa. Pari kertaa seksiä, josta ne on aivan taivaissa. Ja sit saakin riittää. Miten opin tunnistamaan miehen, joka ei metsästä ja jatka heti matkaa? Miksi kiinnostun vain itsekeskeisistä pelureista? Ja mä tykkään niistä! Tulee oikeasti paha mieli.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä tutustui netissä mieheen. Pari kk höpistiin siellä päivittäin ennenkuin tavattiin. Heti meni ekalla tapaamisella sänkypuuhiksi, hyi meitä

Vierailija
22/47 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 00:21"]Meikä tutustui netissä mieheen. Pari kk höpistiin siellä päivittäin ennenkuin tavattiin. Heti meni ekalla tapaamisella sänkypuuhiksi, hyi meitä
[/quote]
jatkan omaa juttuani...
tuosta on aikaa 5 vuotta ja me vieläkin jatketaan netissä höpinöitä ja tapailua. Olisikohan suhde edennyt nopeammin jos oltais alettu alussa pihtailemaan,hmmm... Ehkä asuttais jo yhdessä tai sitten olisimme jo eronneet, heh... Terkkuja vaan mussukalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 23:01"][quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 20:51"]

Ensin ne on kovin kiinnostuneita, haluaa yhteystiedot, kehuu ulkonäön maasta taivaisiin, älykkyyttä ym. ja niillä on aidosti hauskaa kanssani. Sen pari kertaa. Pari kertaa seksiä, josta ne on aivan taivaissa. Ja sit saakin riittää. Miten opin tunnistamaan miehen, joka ei metsästä ja jatka heti matkaa? Miksi kiinnostun vain itsekeskeisistä pelureista? Ja mä tykkään niistä! Tulee oikeasti paha mieli.

[/quote]

no minkälainen ja näköinen olet?  

[/quote]

No, olen mä kaunis, pitkä, hoikka, naisellinen. Miesten mielestä seksikäs. Olen tyylikäs, en yhtään halpa. Mutta olen kyllä avoimesti kiinnostunut, en peittele sitä. En haluaisi pelata mitään pelejä enkä koskaan pelaakaan.
Ap

Vierailija
24/47 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu mieheen netissä tai pyydä uuden miehen fb/sähköposti, tee sitten kuuma feikkiprofiili ja kysele mieheltä kysymyksiä eri naisena. Voit kysyä neutraalisti esim. että harrastaako mies yhden illan juttuja, mitä mieltä on siitä jos seksiä on heti samana päivänä kun tapaatte, kuinka paljon kumppaneita miehellä on ollut ja ovatko olleet vain yhden illan juttuja vaiko kumppaneita. Älä missään vaiheessa paljasta feikkiprofiililla sitä mitä itse etsit, olevan vain mukava mutta neutraali. Luultavasti mies vastaa rehellisesti sinulle jos esiinnyt jonain täysin vieraana kuumana naisena, mies menee lankaan ja paljastaa ehkä totuuden jos etsii vain yhden illan seuraa jne. Itse olen tämän huomannut, kasvokkain kaikki eivät todellakaan myönnä etteivät etsi suhdetta, mutta jotkut myöntävät sen kyllä netissä eri ihmisille. Kaikkea löytyy

Vierailija
25/47 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa se on paskamaista että heti pitäisi olla antamassa ja sitten miehestä ei kuulu mitään, koin parhaimmaksi vaihtoehdoksi lopettaa suomalaisten tapailun tossa vaiheessa kun olisi pitänyt heti antaa ja kännäillä yhdessä. Tapasin kerran yhden nuoren miehen joka esitti niiin kiinnostunutta ja tuli itse minulle puhumaan. Mies yritti houkutella samantien kotiinsa, en lähtenyt. Miehen kaveri oli mukana "apuna" houkuttamassa sinne ja jotain tarinaa mies kertoi ikävästä exästään. Minun olisi pitänyt juoda olutta kerta toisensa jälkeen, yritti saada minut ympärikänneihin että olisin ollut helpompi nainen. Sen jälkeen mies ilmoitti että ottaa piakkoin uudelleen minuun yhteyttä paremmalla ajalla, kun en heti lähtenyt hänen kotiinsa. Niin miehestä ei kuulunut ainakaan kolmeen kuukauteen mitään! sitten yhtäkkiä eräänä aamuna puhelin soi ja mies ilmoitti että on juuri nyt vapaana ja valmiina tapaamaan minut! no enpä enää suostunut, kaikki olisi pitänyt saada heti ja kun ei saanutkaan yritti pitää minua varalla kunnes koitti se päivä ettei mies saanut keneltäkään muulta ja soitti sitten minulle. Tajusin heti mikä on homman nimi, mies halusi vain seksiseuraa ja piti naisia varalla. Ehkä sinäkin ap olet sellainen varanainen miehille että ottavat sinuun yhteyttä aina kun se oma tyttöystävä on jossain tai silloin kun heidän tekee vain mieli seksiä. Kannattaa tutustua mieheen todella hyvin eikä antaa heti, jos etsit itse sellaista kumppania joka ei paneskele joka ikisen naisen kanssa jonka jossain tapaa. Yleensä ne parhaimmt miehet ovat niitä hiljaisempia jotka eivät pidä itsestään koko ajan suurta meteliä eivätkä järjestä minkäänlaisia tahallisia katoamistemppuja.

Vierailija
26/47 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/47 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/47 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/47 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa :( Tykkään itsekin paljon seksistä, ryhdyn siihen heti, mutta haluaisin jatkaa tapailua. Toisaalta, enhän edes tiedä, ovatko miehet kiinnostuneita minusta muuten kuin pinnallisesti, ulkonäön ja seksin takia. Ja juu, hyvännäköisiä miehiä ovat ja haluttuja yleensäkin.
Ap

Vierailija
30/47 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 19:30"]Mä en osaa :( Tykkään itsekin paljon seksistä, ryhdyn siihen heti, mutta haluaisin jatkaa tapailua. Toisaalta, enhän edes tiedä, ovatko miehet kiinnostuneita minusta muuten kuin pinnallisesti, ulkonäön ja seksin takia. Ja juu, hyvännäköisiä miehiä ovat ja haluttuja yleensäkin.
Ap
[/quote]

No just tuon takia ei pidäkään heti rynnätä sänkyyn. Ota niistä miehistä ensin vähän selvää äläkä ole liian helppo.

Vierailija
31/47 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/47 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimies epäili, että mä olen haluttu saalis, jota jaksetaan jahdata, ja mielenkiinto loppuu onnistumiseen. No, totta on se, että ei nämä tapaamani miehet ole ryhtyneet muidenkaan kanssa suhteisiin minun jälkeeni. Onhan musta kiva olla haluttu, mutta haluaisin olla haluttu vähän pidempään :(
Ap

Vierailija
33/47 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
34/47 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/47 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettet vaikuta epätoivoiselta tai helpolta? Eka saa miehet säikkymään ja toka...no, ne saa ja häipyy.

Vierailija
36/47 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä "kamppailin" samojen ongelmien kanssa joku aika sitten, kunnes OPIN lukemaan miehiä niin hyvin, että tiedän millä asialla miehet ovat. Kyllähän kunnon pelimies voi odottaa vaikka kuinka kauan sänkyyn pääsemistä, kun on niitä muitakin siinä tarjolla... Esittää vaan kiinnostunutta herrasmiestä, mutta sitten, kun nainen on saatu pikkusormen ympärille heitetään tylysti pois. Ei siis tuo seksin antaminen/pihtaaminen kerro oikeastaan mitään. Eikä ulkonäkö välttämättä kerro millainen mies on kyseessä... Se on se mitä löytyy korvien välistä ja sen kyllä oppii tunnistamaan, kun tarpeeksi saa nenillensä :D hauskaa, että näillä pelimiehillä on aikalailla samat mantrat joita hokevat, samat eleet, suuret puheet, mutta se teennäisyys ja mielistely kyllä huokuu läpi.

Vierailija
37/47 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/47 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/47 |