Aina olen pyytänyt mieheni rakastajattaret kahville
Siinähän sitä tutustuu ihmiseen, ei millään tuomitsevalla mielellä vaan puhutaan niin kuin nainen naiselle. Joistakin on tullut jopa ystäviä. Suosittelisin tätä kaikille mustasukkaisuudesta kärsiville naisille. Ovat muuten sen jälkeen jättäneet mieheni rauhaan.
Kommentit (8)
Kukin tyylillään. Itse tykkään enempi uskollisista kumppaneista, ei tarvitse sitten vaivata päätään joillain rakastajattarilla tai keitellä kahveja.
Itse en ainakin tulisi kahvejasi juomaan. Kohonnut hengenvaaran riski.
On aikoihin eletty, kun kodin kynnysmatto on alkanut kaffeita keittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Sillä välin kuin mies peuhaa makuuhuoneessa niiden rakastajattariensa kanssa? Mutta mikäs siinä, jos on suvaitsevainen ja ymmärtäväinen. Saa ehkä nukkua yönsä rauhassa, kun mies saa tarpeensa tyydytetyksi muiden kanssa.
Keinosi kokea, että olet kiinnostavana miehen tuttavapiireissä? Muka jättävät miehesi rauhaan ja ryhtyvät ystäviksesi. Biseksuaalisuudessa pitäisi itse uskaltaa etsiä ihastuksia ja kenties ehdottaa noille naisille suhdetta.
Löydätkö ystäviä myös muuta kautta kuin yhteisen miestutun ansiosta? Koetko, että miehesi on beetamies ja sinä se vahva, jonka puoleen naiset kääntyvät?
Ovatko miehesi rakastajattaret nuorempia tai todennäköisemmin lapsia saavia? Herättääkö se ajatuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä välin kuin mies peuhaa makuuhuoneessa niiden rakastajattariensa kanssa? Mutta mikäs siinä, jos on suvaitsevainen ja ymmärtäväinen. Saa ehkä nukkua yönsä rauhassa, kun mies saa tarpeensa tyydytetyksi muiden kanssa.
Ihan kai provoja tämä on, mutta herättää kyllä ajatuksia.
Mitä lisäarvoa tuollaisella miehellä oikeastaan on, noin ikään naisen arjen kannalta? Yleensä saman tulotason ihmiset kohtaavat, ja harva oikeasti on mitenkään puolison palkasta riippuvainen. Jos mies päättää kuksia siellä jos täällä, mitä etua häntä on sitten pitää? Auton Renkaiden Vaihtoko (siis tämä kuuluisia Miesten Työ), vai mikä homma?
Lausahdus "saa nukkua yönsä rauhassa, kun mies tyydyttää tarpeet muualla" on jotenkin outo. Rauhassa miltä? Ettei vain tämä naiskuntaa olemassa olollaan siunannut Mies Yksilö ota ja lähde nostelemaan? En ihan näe, että ne kakkaiset kalsarit lattialla olisi jotain sellaista spesiaalia, jonka tähden ... no, tätä ihmiskunnan kruununjalokiveä ihan kauheasti pidättelisin.
Lue tämä viesti suvaitsevaisesti (eli älä provosoidu) ja vastaa: mitä hyötyä tällaisesta miehestä on? Mitä nainen siitä saa, mitä naisen kuuluisi saada? Ja edelleen huom: tässä yhteiskunnassa pariskunnat usein kohtaavat samoissa tuloluokissa. Persaukiset naivat persaukisia, rikkaat rikkaita.
Myrkyttäny ne?