Ylpeä itsestäni
Täytyy sanoa kun katsoo nykyään ihmisten suhteessa käyttäytymistä, että olen ylpeä siitä millainen nainen olen. Olen 30v, kaunis, naisellinen, mukava ja hauska kahden lapsen äiti. Minulla riitti sinkkuna vientiä ja riittäisi edelleen. Ei tulisi mieleenkään pettää tai hankkia salarakas tai miksi sitä kutsutaankin. Minuakin harmittaa ettei mies enää halua joka päivä yhtä intohimoisesti kuin vuosia sitten alkuaikoina, mutta meillä on kiireinen arki ja illalla olemme väsyneitä. Meillä on kuitenkin joka ilta läheisyyttä (mieheni silittelee minua ja katsomme viekukkain telkkaria), nukumme yön kiinni toisissamme ja mikään ei ole mukavampaa kuin herätä oman miehen halaukseen keskellä yötä. Seksiäkin on joka viikko.
Tuntuu, että naiset ja miehet ovat nykyään oman suhteen lisäksi salasuhteessa vähintään yhteen, mutta yleensä useampaankin ihmiseen. En moralisoi ääneen, mutta oikeasti tuntuu itsekkäältä ja yököttävältä. Jos me eroaisimme, etsisin tarkoilla kriteereillä miehen, en sopisi seksitreffejä chatissa tai tinderissä, koska silloin olisin itse yhtä saastainen. Minulla on aina ollut tasokkaita miehiä, koska haravoin tarkkaan millaista ihmistä haluan tapailla, enkä ole samantien jalat auki jakamassa jokaiselle, vaikka seksiä rakastankin.
Kommentit (3)
Ainakin itserakkautta löytyy runsaasti
En voi muiden kuin itseni puolesta puhua, joten anteeksi jos kirjoitukseni oli minä-keskeinen :)
ap