Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun keho on alkanut täristä

Vierailija
21.10.2014 |

Mulla on alkanut tää tärinä noin pari kuukautta sitten, tätä ei tapahdu joka viikko mutta koirien kanssa kun olen lenkillä,mulla saattaa tulla todella voimaton olo ja jalat ja kädet tärisee niin paljon että on pakko tai soittaa joku hakemaan mut kotiin koska en voi kävellä, tärinä on niin voimakasta. En juo/polta ja harrastan liikuntaa ja elän suht.terveellisesti..

Eilen töihin kävellessäni en voinut 20min tehdä mitään koska kädet tärisi niin paljon. Mulla epäiltiin diabetesta mutta verikokeilla suljettiin se pois. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta mutta mun tietääkseni se ei tälläisiä oireita aiheuta. Huomenna mulla on lääkärille aika mutta ois kiinnostavaa tietää onko jollain muulla ollut tälläistä ja mistä se on johtunut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selvä Vibratos värinätä. Tule meille tärisemään kun hieromasauva meni rikki.

Vierailija
2/6 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se johtua näistä kylmistä säistäkin. Minä ainakin tärisen sen vuoksi, ja flunssaakin on paljon ollut. En tiedä, minulla tärinä ainakin johtuu sään kylmyydestä. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitäis käydä aikuisia ihmisiä ja vastaukset on lapsellisia... saisiko vain asiallisia vastauksia.

Vierailija
4/6 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aivan sama juttu jo vuoden verran, yleensä monta viikkoa taukoa kun tärinä kohtaus tulee taas. Lääkärit eivät tiedä miksi. Aina olen syönyt ja nukkunut kunnolla ja on ollut lämmin, sitten heikottaa ja kauhea tärinä. 

Vierailija
5/6 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neurologille mars! Yleislääkäri ei tiedä tosta mitään.

Vierailija
6/6 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasarvot liikatoiminnan puolella?