Olen 165cm/67kg. Mitä mieltä?
Ja tissit on komeasti kokoa A ja persekin littana. Että siitä voi jokainen laskea 1+1 kuinka ne kilot on jakautunu.
Kommentit (27)
166cm / 72kg.
Olen erittäin tyytyväinen painooni. Olen laihduttanut 20 kg viimeisen 4 vuoden aikana ja tämä n.70 kg oli tavoitteeni. Täsää meninaan nyt pysyä, tunnen itseni naiselliseksi ja kurvikkaaksi. BMI 26 on ihan ok, ei kaikkien tarvitse olla hoikkia.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:10"]
Pitääkö laittaa kypsymättömyyden piikkiin, nämä jotka tulevat loilottamaan omista mitoistaan ja kertomaan, kuinka ovat samanpainoisena/kevyempänä/pidempänä tunteneet itsensä läskiksi?
[/quote]
Tai huonon itsetunnon. Tiedän yli kolmekymppisen perheenäidin, jolta tulee tuonsuuntaista puhetta. Vaikka on korkeakoulutuskin, niin toisilla kunnianhimo ja kilpailuvietti keskittyy ulkonäköasioihinkin.
Kyllä tässä ketjussa nähdään, miten Suomessa tykätään olla hieman pullukoita. Provosoin teitä nyt ihan tahallani. Tästäkin ketjusta on mode mennyt poistamaan sen jonkun laittaman bmi-viestin, vai enkö vain näe sitä jostain syystä?
Ap ei varsinaisesti ole läski. Ei tietenkään ole noilla mitoilla, vielä. Keikkuu siinä normipainon ylärajoilla. Onko se sitten jokin tavoiteltavissa oleva painounelma? Mielestäni ei. Näitä ylärajakeikkujia ja siitä ylihypänneitä on nuorissa sekä nuorissa aikuisissa hälyyttävä määrä. Ettekö te näe ympärillenne??!
Suomalaiset ovat pulskistumassa ja sen näkee nimenomaan nuorissa. Silitetään päästä ja sanotaan, että "sun ei tarvi yhtään laihtua, sä olet oikein hyvännäköinen juuri noin". Pelätään, että jos jotain muuta sanoo, niin kohta se on anoreksian kourissa ja letkuissa sairaalassa. Just.
Kyllä bmi kertoo aika paljon. Yleistettäen näin: jos olet 165 pitkä, niin raja kulkee 65 kilossa. Jos olet 170, niin max 70 kg on ok. Ei kovin vaikeaa.
Ap kertoi olevan A-kuppikokoinen (monet miehet muuten tykkäävät A-koosta ;)) ja litteä peppuinen. Kukaan ei mielestäni ole ottanut tähän mitään kantaa puhuttaessa paino vs. pituus. Kuulostaa siltä kuin nuo ap:n pari ylimääräistä kiloa olisi takertunut nimenomaan keskivyötärölle? Arvuuttelen vain. Jos näin on, niin terveydellisistä syistä kannattaisi omenapyöreän pudottaa nuo muutamat kilot.
Tsemppiä, ap!
Itse oon 168cm ja 80kg, eikä ulkonäöstäni huomaa että olisin ylipainoinen. Monet ovat arvanneet mua paljon kevyemmäksi. Ei se painokaan kaikkea kerro. Mulla todennäköisesti lihakset ja luut painaa paljon, kun ylimääräistä ei ole muutakuin vähän jaloissa ja mahassa.
Itse olen 165/72 kg ja tiedän että kiloja on muutama liikaa. Liikun monesti viikossa (kunnon hikitreenejä) ja vähitellen olen alkanut muuttamaan ruokavaliotani parempaan suuntaan. En koe itseäni lihavana enkä ole huomannut että kukaan muukaan niin ajattelisi, pyöreänä varmasti pitävät. Minulta löytyy kuitenkin paljon muotoja (luultavati koska olen aina harrastanut paljon liikuntaa), tissit D-kuppi, pyöreä peppu, reisissä jotain mistä ottaa kiinni mutta onneksi kapeat nilkat. Tuuri on käynyt kun läskit on jakautunut todella tasaisesti, ja siksi ehkä monet yllättyykin kun kuulee painoni, minulla kun ei ole "tiettyä ongelmakohtaa" ja osaan pukeutua vaatteisiin jotka imartelevat kroppaani. Toivon toki oman terveyteni kannalta että ruokavalion muutoksen myötä painoni hienan tippuisi, mutta koen itseni viehättäväksi ja miehiäkin on aina pörrännyt ympärillä! Tärkeintä on miten itse suhtautuu kroppaansa :)
*urosnorsun panokutsuhuuto, mikäli olet ihana ihminen* Ei painolla tai muiden mielipiteillä mitään väliä ole.
No siis, mä olen 167/64 ja minulla on epämukava olo, koska kaikki on lantiolla ja jenkkakahvoissa. Myös kaksari on tullut.
Nyt yritän vähentää hillareita, jos se auttaisi rasvaa palamaan edes pari kiloa. lisään myös hyötyliikuntaa.