Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nuoleminen, miten tuntuu parhaimmalta

Vierailija
20.10.2014 |

Eli klitasta, huulista vai sisältä? Nuolen mielellään vaimoani mutta tuntuu ettei saa millään orgasmia nuolemalla. Yhdynnässä kyllä saa.. Mistä siis saan nuolta orkut?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 20:28"]

Oho, mun ukkoko siellä kirjottaa? Minä en vaan välitä nuolemisesta. Paremmalta tuntuu käsin hyväily. En välitä saada orkkua nuolemalla kun se tulee ihan yhdynnässä niin helposti ja tuntuu parhaimmalta niin. 

[/quote]

Mulla vaimolla ongelma ettei tule nuolemalla eikä yhdnässä vaan käsin. Tykkään itse kuitenkin nuolemisesta paljon ja tahtoisin nuolla hänelle orgasmin. 

[/quote] No käytäpä niitä käsiäsi sitten myös! Sormet pilluun ja vaikka bebankin puolelle ja runkkausta peliin, samalla kun suullasi käsittelet klittaa. Takuuvarma orkku! Laita se muijasi vaikka sängyn laidalle poikittain tai nojatuoliin istumaan, niin ei niskasi väsy. Saattaa ensin alkuun nimittäin ottaa vähän aikaa, ennen kuin vaimosi pillu "oppii" nuolemis orkun. Kun eka orkku on tullu, on jatkossa helpompaa......

Vierailija
2/26 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä siitä ja se on meillä ongelma kun mies haluaisi tehdä sitä niin kovasti. Enkä oikeasti ymmärrä sitä ollenkaan että miksi se vinkuu sitä, koska minullehan siitä pitäisi tulla sitä nautintoa ja kun ei tule niin miksi se väkisinkin haluaisi? Olis vaan onnellinen kun ei tarvi siihen pillun nuolentaan ryhtyä.

En tykkää siitä kun se ei tunnut hyvälle. Voin saada orgasmin siitä hyvällä(tai huonolla) lykyllä, mutta se orkku on liian terävä, lähes kivulias ja lisäksi koko ajan on sellainen tunne että kusi tulee alle.Joudun siis pidättelemään pissaa koko ajan. Ja en sekoita mihinkään ejakulaatioon. Pääsääntöisesti se vaan ei tunnu yhtään miltään, on vaan vaivaantunut olo koko hommasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyllä nuolee mielellään, vaikka mulle se ei ole kovinkaan nautittavaa. En koskaan ehdota nuolemista, mutta mies tekee sitä pari kertaa kuukaudessa. Nuolee, imee klittaa ja samalla hyväilee g-pistettä. Ejakuloin joka kerralla, mutta orgasmin olen saanut tasan yhden kerran. Eihän se pahalta tunnu, mutta orgasminhyvältä täydellisesti tuntuu vain yhdynnässä ja joskus  (miehen) sormilla tehtynä. Mies kyllä nauttii, kun annan hänelle oraalista ja pidän siitä itsekin.

Vierailija
4/26 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 11:31"]

Oho, mun ukkoko siellä kirjottaa? Minä en vaan välitä nuolemisesta. Paremmalta tuntuu käsin hyväily. En välitä saada orkkua nuolemalla kun se tulee ihan yhdynnässä niin helposti ja tuntuu parhaimmalta niin. 

[/quote]

Mulla vaimolla ongelma ettei tule nuolemalla eikä yhdnässä vaan käsin. Tykkään itse kuitenkin nuolemisesta paljon ja tahtoisin nuolla hänelle orgasmin. 

[/quote] No käytäpä niitä käsiäsi sitten myös! Sormet pilluun ja vaikka bebankin puolelle ja runkkausta peliin, samalla kun suullasi käsittelet klittaa. Takuuvarma orkku! Laita se muijasi vaikka sängyn laidalle poikittain tai nojatuoliin istumaan, niin ei niskasi väsy. Saattaa ensin alkuun nimittäin ottaa vähän aikaa, ennen kuin vaimosi pillu "oppii" nuolemis orkun. Kun eka orkku on tullu, on jatkossa helpompaa......

[/quote]

Tunti tuli eilen illalla lipitettyä ja muija sano että hyvältä tuntuu muttei orgasmiin asti pääse. Ehkä tosiaan pitää jatkaa harjotuksia ja koettaa opettaa sille nuolemisorkku

Vierailija
5/26 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:18"]

Minä en pidä siitä ja se on meillä ongelma kun mies haluaisi tehdä sitä niin kovasti. Enkä oikeasti ymmärrä sitä ollenkaan että miksi se vinkuu sitä, koska minullehan siitä pitäisi tulla sitä nautintoa ja kun ei tule niin miksi se väkisinkin haluaisi? Olis vaan onnellinen kun ei tarvi siihen pillun nuolentaan ryhtyä.

En tykkää siitä kun se ei tunnut hyvälle. Voin saada orgasmin siitä hyvällä(tai huonolla) lykyllä, mutta se orkku on liian terävä, lähes kivulias ja lisäksi koko ajan on sellainen tunne että kusi tulee alle.Joudun siis pidättelemään pissaa koko ajan. Ja en sekoita mihinkään ejakulaatioon. Pääsääntöisesti se vaan ei tunnu yhtään miltään, on vaan vaivaantunut olo koko hommasta.

[/quote]

Koska pillu maistuu puhtaana hyvälle ja sitä vain tykkää nuolla vaikka huvikseen sama vaikka jäisi itse ilman orgasmia. Et vaan naisena voi tajuta 

Vierailija
6/26 |
21.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl päässä taas ongelmana et nuolemalla tai sormilla tulen ihan hetkessä, joskus ei tarvitse edes minuuttiakaan miehen nuolla tai räplätä jos on valmiiksi tarpeeksi kiihottunut. Mutta yhdynnässä en sitten millään tule ;( tää on väärin

Vierailija
7/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 11:31"]

Olisiko aiheellista pidentää muuta esileikkiä aluksi? Kun on hyvät lämmittelyt ensin (rinnat, niska, pakarat jne.) ei mene kuin muutama minuutti siihen, että orgasmi tulee pillusta tavalla tai toisella. Tunnin pitäminen jalat avoimena  olisi mulle turn off.

[/quote]

[/quote]

Tunti tuli eilen illalla lipitettyä ja muija sano että hyvältä tuntuu muttei orgasmiin asti pääse. Ehkä tosiaan pitää jatkaa harjotuksia ja koettaa opettaa sille nuolemisorkku

[/quote]

Vierailija
8/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Miksi naiselle pitäisi opettaa nuolemisorkku. Onko kyse seksitaidoissa pätemisestä. Ehkei naisesi välitä nuolemisesta, kuten ei moni muukaan. Harrastakaa sellaista seksiä, joka tuo nautintoa molemmille.

Vierailija
9/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:12"]
Koska pillu maistuu puhtaana hyvälle ja sitä vain tykkää nuolla vaikka huvikseen sama vaikka jäisi itse ilman orgasmia. Et vaan naisena voi tajuta 
[/quote]
Joo mutta ei kai sitä nyt mitään väkisin pidä toiselle tehdä jos se ei halua. Etenkin tuollaisessa tilanteessa kun itsellä ainoa pointti on se että "joo muttaku maistuu hyvälle", niin ei sitä pitäisi siltä toiselta edes vaatia...

Vierailija
10/26 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 06:10"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 23:12"] Koska pillu maistuu puhtaana hyvälle ja sitä vain tykkää nuolla vaikka huvikseen sama vaikka jäisi itse ilman orgasmia. Et vaan naisena voi tajuta  [/quote] Joo mutta ei kai sitä nyt mitään väkisin pidä toiselle tehdä jos se ei halua. Etenkin tuollaisessa tilanteessa kun itsellä ainoa pointti on se että "joo muttaku maistuu hyvälle", niin ei sitä pitäisi siltä toiselta edes vaatia...

[/quote]

Eli et itsekkään etsi sitten täältä vastauksia jos tulee kausi ettei miehesi halua mitään sellaista eikä sinullakaan ole sitä oikeutta vaatia "vain koska tuntu/maistuu hyvälle"?? :) epäilen 

Vierailija
11/26 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveällä kielellä

Vierailija
12/26 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveällä kielellä voimakkaasti. Klitoriksen imeminen tuntuu musta ihan kauhealta. Terävät nuolaisut klitoriksen vierestä saa mut yleensä laukeamaan nopeasti, mutta ei missään tapauksessa mulle sellaista käsittelyä suoraan klitorikseen. Parhaalta tuntuu kuitenkin just se leveällä kielellä hitaasti nuoleminen.

Vierailija
13/26 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

... lisäksi koko ajan on sellainen tunne että kusi tulee alle.Joudun siis pidättelemään pissaa koko ajan.

[/quote]

Se vasta onkin ihanaa, kun naiselta tulee pissa samalla kun nuolee, joko vahingossa tai vaikka tahallaan. Nam.

Vierailija
14/26 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 15:36"]

... lisäksi koko ajan on sellainen tunne että kusi tulee alle.Joudun siis pidättelemään pissaa koko ajan.

[/quote]

Se vasta onkin ihanaa, kun naiselta tulee pissa samalla kun nuolee, joko vahingossa tai vaikka tahallaan. Nam.

[/quote]

Ei tarvi kauppaan lähteä hakemaan pikkusuolaista 

Vierailija
15/26 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/26 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveällä kielellä ja klitan imeminen.

Vierailija
17/26 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mitään lipomista vaan syöt ja mussutat ihan kunnolla. Koko naama sinne.

Vierailija
18/26 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
20/26 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klittaa lipität ja välillä lämmittelet muita kohtia. Sormeta samalla!