Kyllä ne osaa miehetkin muokata kuviaan tinderiin. En ollut kahvilassa tunnistaa treffiäni.
Luonossa oli AIVAN Nikke Knattertonin näköinen! Aivan eri näköinen kun profiili kuvassaan. Pirulainen kyttäs kärppänä ovea niin en voinut edes häipyä paikalta!
Kommentit (19)
Mä oon käynyt treffeillä miehen kanssa, joka livenä oli AIVAN Mr. Beanin näköinen ilmeineen kaikkineen.
Mukava kyllä, mutten voinut mitenkään kuvitella seurustelevani tämän kaksoisolennon kanssa. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Ihan yhteistuumin päätettiin ettei nähdä toista kertaa.
Ap
Mullekin käynyt useamman kerran niin, että miehellä ollut Tinderissä oikein hyvät kuvat ja luonnossa sitten lässähdys.
Nykyään on niin tavallista ottaa jotain ”hienoja” kuvia, että moni on livenä sit ihan pettymys.
Kuvissa näytetään niin karismaattisilta ja naisilla mieletön glow, livenä ollaankin sit ihan taviksia.
Kuka alfa mies tai nainen edes on tinderissä tai muilla treffipalstoilla?
Tässä ei ilmeisesti voi voittaa. Joko kuvat ovat muokatut ja ei jatkoon treffeiltä tai sitten kuviin ei ole panostettu ja ei matchia.
Mä muokkaan kuvia huonommiksi tai valitsen kuvia huonommista niin jää pullukat pois treffikumppaneista.
Mulle mies huijasi pituuden. En edes kysynyt koska ei kiinnosta, vaan hän itse kysyi ensin minun pituuttani. Vastasin 165. Mies kertoi sen jälkeen olevansa 170. Oli oikeasti minua lyhyempi! Mietin vaan mitä muutakin valehteli…
Vierailija kirjoitti:
Ei yksikään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ilmeisesti voi voittaa. Joko kuvat ovat muokatut ja ei jatkoon treffeiltä tai sitten kuviin ei ole panostettu ja ei matchia.
Oikeassa olet, mutta miehen kannalta on parempi päästä treffeille kuin olla pääsemättä treffeille.
Eli kuvat kannattaa olla vähän liian hyvät.
Niin eipä sieltä montaa naistakaan löydy ettei olis kuvaa käsitelty ja huolella. Suurimmalle osalle sais heti sanoa että voidaan tutustua vaikka tuskin näytät livenä samalta.
Paljon näkee matkakuvia. Nykytilanteen huomioon ottaen ovat aika vanhoja...
Minä en käsittele kuviani ollenkaan, en edes osaa.
Silloin kun hain viimeksi seuraa netissä, ilmoitin mittani suoraan + kuvana oli kuva, jossa olin pari kiloa isompi kuin siihen aikaan oikeasti. Silti yksi mies kitisi siitä, kun olin hänestä liian iso! :D
Mun deitti ei ollut muokannut kuviaan, mutta kuvat oli kaikki otettu ns. hyvistä kulmista. Todellisuudessa ei sitten ollutkaan niin hyvännäköinen....
Vierailija kirjoitti:
Paljon näkee matkakuvia. Nykytilanteen huomioon ottaen ovat aika vanhoja...
Ei siinä mitään väärää ole kunhan on muitakin uudempia kuvia myös. Jos kaikki kuvat on vuosia vanhoja niin se on paha!
Vierailija kirjoitti:
Mä muokkaan kuvia huonommiksi tai valitsen kuvia huonommista niin jää pullukat pois treffikumppaneista.
Puhutko nyt niistä virottarista? Ainoa ketä saat 💩 kuvilla on paikallisia onnenonkijoita.
Miehethän oikein hehkutti Iltiksessä, et nyt aukesi taivas xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet, mutta miehen kannalta on parempi päästä treffeille kuin olla pääsemättä treffeille.
Eli kuvat kannattaa olla vähän liian hyvät.
Ei kannata. Pettymys treffeillä johtaa ihan samaan kuin realistisen kuvan sivuuttaminen deittisivustolla.
Vierailija kirjoitti:
Saunatonttujen himoamat elätit viihtyy Tinderissä.
Jätä se sika