Sanna Marin juoksi puolimaratonin
Pääministeri on rautaisessa kunnossa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a9e2862a-4012-4d7b-8aec-2823ae861…
Kommentit (17)
Aikanaan näin papukaijan ulkomailla näytöksessä. Osasi ajaa pienellä polkupyörällä ja puhua muutaman sanan . Piti pientä sateenvarjoa.
Kerran oli ja on yksi poliitikko, juossut 100m ja puhui mm. Portugalia. Hyvä siis poliitikoksi.
Vierailija kirjoitti:
siinähän sen surkimuksen saavutukset sitten olikin.
Listaa sun saavutukset! Mun mielestä maan pääministerinä toimiminen on aika hyvä meriitti…
Se että huolehtii kunnostaan, pitää myös pään kunnossa.
Puolimaraton…..hyvä harrastus…..toivottavasti se hieman rauhoittaa häntä….
Polarin taulukon mukaan Cooperissa taittuu 2500 tuolla kunnolla. Tosi hyvä kunto mutta meneeköhän se kolme tonnia kuitenkaan.
Mutta Prismassa ei ehdi käydä. Tekopyhää.
Sanna Pariisin olympialaisiin!!! Maratonille! Ei ole vielä silloin liian wanha, Tokiossakin oli tänä vuonna monta 4-kymppistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaa sun saavutukset! Mun mielestä maan pääministerinä toimiminen on aika hyvä meriitti…
sinä saat olla mitä mieltä vain mutta jos on pm niin pitäisi hoitaa hommansa eikä varastella 1000 euron aamiaisia.
Ettei nyt olisi perinteinen itsensäruoskinta meneillään. Palat hajoavat, joku kontrolli pitää säilyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinä saat olla mitä mieltä vain mutta jos on pm niin pitäisi hoitaa hommansa eikä varastella 1000 euron aamiaisia.
Voi voi kun epätoivosta. Otan osaa, kun teillä on niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Kateus on kamala tauti
No niin sohvaperunapersut, tehkää perässä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmisellä ole mitään käsitystä, minkälaisen kuvan antaa itsessään julkisuudessa? Tämä on juuri sitä vartalopolitiikkaa, mitä järkevä ihminen välttää julkisuudessa. Mitä hän tällä haluaa viestittää? Ettei ole mikään annikasaarikko tai flegmaattianderson? Hän on jotain muuta. Miksi haluaa tällaista nostaa esille itsessään? Ketä edes kiinnostaa peruspirkon lenkkeily...
Mitä hittoa? Kai hänellä saa oma elämäkin olla, eikä kaikella ole mitään ihmeagendaa. Taas on foliohatut vauhdissa! Mun mielestä on hienoa, että ihmisellä on raskaan työn vastapainoksi tervehenkisiä harrastuksia. Oliko se Stubbin urheilukin muka niin paheksuttavaa? Ei mun mielestä, vaikken hänen kannattaja ollutkaan.
Mania jatkuu. Romahdus on väistämätön. Voimia Marinin läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Se että huolehtii kunnostaan, pitää myös pään kunnossa.
👏👍 Bingo!
Puolimaraton on 21.1 km, mutta Sanna juoksi 21.01 km. Jäi siis 90 m vajaaksi.
Tällähän ei ole niin väliä, mutta ei taida lukujen käsittely olla vahvinta osaamista.
Valtionvelassa ero olisi merkittävä, 21.1 Mrd€ tai 21.01 Mrd€, siinä on ainakin parinsadan ahkeran suomalaisen elämänsä aikana maksamien verojen verran eroa.
Paljonkohan vetää leukoja