Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on?

Vierailija
20.10.2014 |

Kertokaa naiset mitä pidätte pillun nuolemisesta? tai siitä miksi ette anna nuolla?

Niin näitä juttuja kun täällä lukee toiset naiset saavat siitä orgasmin. Toiset naiset eivät anna nuolla eivätkä ota kullia suuhun.

Toiset naiset eivät saa orgasmia ollenkaan miksi. Täällä eräs nainen kirjoitti että se on luonnotonta, Onko kakkoseenpano sitten luonnollista?.

Sitten on joitain miehiäkin jotka eivät päätänsä naisen haaroväliin laita. Kyllä täällä on puhtaudestakin kirjoiteltu, ei sen pitäisi este olla.

Minulla oli kerran yksi nainen joka oli peto. Otti suihin, piti rintojen puristelusta, halusi että näykin nännejä ja otti laatikostaan nänninnipistimet jossa oli painot.

Siis aivan mahtava nainen. Hän ratsasti ihan hemmetin kovaa ja pyöritteli pyllyänsä, otti taas suihin kun yritin nuolla hänen pilluaan tuli toppi sinne hän ei päästänyt.

Otti laatikostaan piiskan ja kävi polvilleen kyynerpäillä nojaten. Annoin hänelle piiskaa, sitten hän vaati että nain häntä takaapäin.

Sitten uusi yritys nuolla hänen pilluaan ei käynyt. Mutta otti limaisen kalun suuhunsa ja käski naimaan suuhunsa loppun asti ja niinhän minä laukesin. Mikä pillussa on niin pyhää että jotkut naiset anna nuolla???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole sinut pillunnuolennan kanssa, niin eihän se sitten onnistu.

Ap voisi kokeilla vaikka antaa panna peräreikäänsä straponilla. Jos se ei ole sun juttu, niin se ei ole.

Minä tykkään pilluni nuolettamisesta, jos mies osaa asiansa.

Jos mies ei osaa, enkä jaksa opastaa, jää pillunnuolenta siihen. Jos ei tunnu hyvältä niin miksi pitäisi sellasta tehdä. 

Ystävättäreni pitää pillunnuolentaa pervona. On vähän estoinen kyllä muutenkin. Mutta ei siis missään tilanteissa anna pilluansa nuolla. 

Vierailija
2/2 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:39"]

Jos ei ole sinut pillunnuolennan kanssa, niin eihän se sitten onnistu.

Ap voisi kokeilla vaikka antaa panna peräreikäänsä straponilla. Jos se ei ole sun juttu, niin se ei ole.

Minä tykkään pilluni nuolettamisesta, jos mies osaa asiansa.

Jos mies ei osaa, enkä jaksa opastaa, jää pillunnuolenta siihen. Jos ei tunnu hyvältä niin miksi pitäisi sellasta tehdä. 

Ystävättäreni pitää pillunnuolentaa pervona. On vähän estoinen kyllä muutenkin. Mutta ei siis missään tilanteissa anna pilluansa nuolla. 

[/quote]

Kiitos vastauksestasi. Ei oo kkakkonen mun juttu. Mutta hitsi hyvä kun vaivauduit vastaamaan. T. Lassie.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla