Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhde junnaa

Vierailija
20.10.2014 |

Olen deittaillut kohta kaksi vuotta.
Uusperheitä emme ole perustaneet vaan asumme silloin kun pystymme toistemme luona.
Plus miesystävä on komaillut exänsä kanssa lasten vuoksi yhdessä. Juhlapyhät viettävät ex-anoppilassa. Ex soittelee miehelle töihin päivällä jos vähänkin asiaa. Käyvät yhdessä syömässä ulkona lasten kanssa jne. Olenkohan vähän sinisilmäinen. Vai onko tämä normimeininkiä. Minä tunnen olevani välillä pelkkä panopuu.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:41"]

Minä tunnen olevani välillä pelkkä panopuu.

[/quote]

Siltä se vähän vaikuttaa, eikä ihan vähän.

Vierailija
2/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ja kerro miehen touhuista sille exälle.

Vierailija
4/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti nyt ryhtiä nainen. Miksi annat itseäsi kohdella noin?!

Vierailija
5/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö todellakaan huomaa että se vedättää sua ja ei ole päässyt irti eksästään ollenkaan, onko aikomustakaan kysypä sitä nyt alkuun..

Vierailija
6/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran yksi eronnut ukkeli vaivoina. Teki kaiken mitä exänsä käski ja mä olin jonossa aina viimeinen joka sai huomiota. Lemppasin ukon kun mitään parannusta ei tapahtunut vaikka kuinka juttelin ettei tunnu kivalta. Ukko ei kyllä muakaan meinannut uskos vaan lähetteli viestejä ja yritti saada takas monta kuukautta. Myöhäistä. Enää en eronnreihin sekaannu:)

Vierailija
7/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuollainen suhde ja etsi vapaa mies.

Vierailija
8/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kaksi lammasta.. Siis mä en jaksais

Vierailija
9/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaako kiertoon vai ei?

Vierailija
10/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 15:49"]Laittaako kiertoon vai ei?
[/quote]

Kysytkin viel haloo herää

Vierailija
11/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ajassa me oltiin jo ehditty naimisiin, yhteen muutettiin alle vuoden seurustelun jälkeen. En olisi katsellut kauaa jos mieheni ei olisi ollut tosissaan kanssani. Nyt uusperheemme lapset ovat jo kaikki aikuisuuden kynnyksellä.

Vierailija
12/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen exän kanssa välttämättä mitään seksisuhdetta ole... Mutta minusta näyttää aika todennäköiseltä, ettei miestä kiinnostakaan edetä tuosta suhteenne vaiheesta mihinkään, vaan hänelle sinä tosiaan riität seksiseuraksi silloin tällöin, ei kaipaa esim. yhdessä asumista tai vakavampaa suhdetta. Moni ei sellaista kaipaa eron jälkeen ehkä koskaan. Jos sinä kuitenkin kaipaat, niin nyt vakava keskustelu sen miehen kanssa asiasta.

Vierailija
13/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani oli vastaavanlaisessa suhteessa monta vuotta, kunnes ymmärsi ystävien avustuksella ettei miehen eksä ollut lainkaan tietoinen erosta. Asuivat edelleen yhdessä, viettivät lomia ja juhlapyhiä yms.

Vierailija
14/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneet varmaan juu, ei siltä kuulosta.

Vierailija
15/15 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimo ei ole tainnut haluta päästää otettaan irti. Käske valitsemaan kumman naisen kanssa haluaa jatkaa.