Kannattaako parisuhteessa harrastaa seksiä?
Kannattaako parisuhteessa harrastaa seksiä?
En viitsisi tehdä sitä vain miellyttääkseni miestäni.
Ja sitten se on aina niin hikistä ja sotkuista kun siemen-neste valuu lakanoille enkä jaksaisi käydä suihkussa.
Hoidelkoot itse itsensä.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:44"]
Kannattaa. Ja se kirjoitetaan ihan vaan 'siemenneste' ilman väliviivaa, sillä nuo peräkkäiset n-kirjaimet pnvat konsonantteja.
[/quote]Ja sanan pnvat voi korvata helpommin ymmärrettävällä ovat sanalla.
Keskustelun aihe ei ollut oikeinkirjoitus tai päteminen.
Et ilmeisesti sitten saa edes orkkelia? Älä välitä, ei sinun kauan tarvitse kärsiä, kyllä se ukko pian huomaa frigidiytesi ja lähtee tökkiin.
Kannattaako parisuhteessa olla jossa ei ole seksiä? Kämppiksenä samanhenkinen samaa sukupuota oleva henkilö toimii yleensä paremmin. Ei tule tenoja kun pyytää tuomaan siteitä yms.
Harrastitko seksiä vain päästäksesi loisimaan parisuhteeseen, ja nyt kun tavoite on saavutettu niin on varaa lössähtää ja alkaa pihtaamaan? Hmm...
Harrastan seksiä jos itse haluan mutten aio miellyttää miestäni enkä ala hänen palvelijaksi.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:02"]
Harrastan seksiä jos itse haluan mutten aio miellyttää miestäni enkä ala hänen palvelijaksi.
[/quote]
Se olisi vähän niinkuin sinun tehtäväsi naisena.
Minun tehtäväni on olla äiti kolmelle lapselle. Minä en ala ukkoani palvelemaan varsinkaan makuuhuoneessa.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:54"]
Kannattaako parisuhteessa olla jossa ei ole seksiä? Kämppiksenä samanhenkinen samaa sukupuota oleva henkilö toimii yleensä paremmin. Ei tule tenoja kun pyytää tuomaan siteitä yms.
[/quote]
Ja satunnainen seksikin sen kämppiksen kanssa on yleensä hauskempaa kuin miehen.
Kannattaa. Ja ihan omasta ja omaksi nautinnokseen. Äsken juuri oli kunnon sessiot, kuten joka päivä muutenkin. Olen hyvässä kunnossa enkä plösähtänyt, kuten ei mieskään. Tosin meillä ei ole näitä petosongelmiakaan, kuten monilla tuntuu olevan.
Kannattaa. Ja se kirjoitetaan ihan vaan 'siemenneste' ilman väliviivaa, sillä nuo peräkkäiset n-kirjaimet pnvat konsonantteja.