Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako parisuhteessa harrastaa seksiä?

Vierailija
20.10.2014 |

Kannattaako parisuhteessa harrastaa seksiä?

En viitsisi tehdä sitä vain miellyttääkseni miestäni.

Ja sitten se on aina niin hikistä ja sotkuista kun siemen-neste valuu lakanoille enkä jaksaisi käydä suihkussa.

Hoidelkoot itse itsensä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Ja se kirjoitetaan ihan vaan 'siemenneste' ilman väliviivaa, sillä nuo peräkkäiset n-kirjaimet pnvat konsonantteja.

Vierailija
2/11 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:44"]

Kannattaa. Ja se kirjoitetaan ihan vaan 'siemenneste' ilman väliviivaa, sillä nuo peräkkäiset n-kirjaimet pnvat konsonantteja.

[/quote]Ja sanan pnvat voi korvata helpommin ymmärrettävällä ovat sanalla.

Keskustelun aihe ei ollut oikeinkirjoitus tai päteminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti sitten saa edes orkkelia? Älä välitä, ei sinun kauan tarvitse kärsiä, kyllä se ukko pian huomaa frigidiytesi ja lähtee tökkiin.

Vierailija
4/11 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako parisuhteessa olla jossa ei ole seksiä? Kämppiksenä samanhenkinen samaa sukupuota oleva henkilö toimii yleensä paremmin. Ei tule tenoja kun pyytää tuomaan siteitä yms.

Vierailija
5/11 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastitko seksiä vain päästäksesi loisimaan parisuhteeseen, ja nyt kun tavoite on saavutettu niin on varaa lössähtää ja alkaa pihtaamaan? Hmm...

Vierailija
6/11 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seksiä jos itse haluan mutten aio miellyttää miestäni enkä ala hänen palvelijaksi.

Vierailija
7/11 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 13:02"]

Harrastan seksiä jos itse haluan mutten aio miellyttää miestäni enkä ala hänen palvelijaksi.

[/quote]

Se olisi vähän niinkuin sinun tehtäväsi naisena.

Vierailija
8/11 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tehtäväni on olla äiti kolmelle lapselle. Minä en ala ukkoani palvelemaan varsinkaan makuuhuoneessa.

Vierailija
9/11 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei kannata, koskaan.

Vierailija
10/11 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 12:54"]

Kannattaako parisuhteessa olla jossa ei ole seksiä? Kämppiksenä samanhenkinen samaa sukupuota oleva henkilö toimii yleensä paremmin. Ei tule tenoja kun pyytää tuomaan siteitä yms.

[/quote]

Ja satunnainen seksikin sen kämppiksen kanssa on yleensä hauskempaa kuin miehen.

Vierailija
11/11 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa. Ja ihan omasta ja omaksi nautinnokseen. Äsken juuri oli kunnon sessiot, kuten joka päivä muutenkin. Olen hyvässä kunnossa enkä plösähtänyt, kuten ei mieskään. Tosin meillä ei ole näitä petosongelmiakaan, kuten monilla tuntuu olevan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän