Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreät nöyryytettiin budjettineuvotteluissa - yksikään ilmastolinjaus ei mennyt läpi

Vierailija
10.09.2021 |

Näin kertoi hesarin otsikko uutisvirrassa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista settiä! Hei, kaikki mukaan. Onko enkkuneroja paikalla?

Vierailija
42/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitääkö paikkansa nettihuhu? et alankomais maajusseilta pakkolunastetaan maat ja lopetetaan maatalous "ilmastosyistä"? fiksunpia palstal,hollannin kielisiä?

pelkään et konkurssi koittaa pian ja hätätilantees ,pelkkä ympäristö puuhastelu, ei auta pitään taloutta ja maata kasassa.

jos vihreät ,demarit ja kynnysmatto kepu .vielä jatkaa pitkään,ihmiset menettää koko omaisuutensa. painostakaa omaa kansanedustajaa ,tekeen ihmislähtöisiä ja tavallisen suomalaisen, kannalta hyviä ratkaisuja. ei muuta kun postia ja sähköpostia eduskuntaan.

Ihan varmasti nettihuhu pitää paikkansa. Nyt kaikki mukaan sähköposteilemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista settiä!

Vierailija
44/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö paikkansa että taloista poistetaan ikkunat koska ilmasto.

Vierailija
45/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista.

Vierailija
46/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti varsinkin Keskustan jääräpäisyys näissä asioissa tulee Suomelle pitkällä tähtäimellä todella kalliiksi. Kynsin hampain pidetään kiinni siitä että yhteiskuntamme pyörii käsiin vanhenevan tekniikan varassa. Oikeastihan tulevaisuuden bisneksen pohja luodaan nyt. Ne maat joissa yritykset uskaltavat satsata uuteen vihreämpään tekniikkaan ovat niitä jotka myyvät sitä tekniikka hyvällä katteella viiden vuoden päästä.

En ole edes mikään vihreä vaan enemmänkin Kokoomuslainen ja kyllä minä katson sydän kylmänä sitä miten harva meillä tajuaa että nimenomaan paikalleen jämähtäminen on huonoa bisnestä.

Ne uudet vihreämmät teknologiat eivät synny vihreiden himoamalla tavalla lisäverottamalla autoilijaa ja asuntoaa lämmittävää. Ne syntyvät panostamalla siihen teknolgiaan. 

Onneksi keskusta on jääräpäinen eikä ole hyväksynyt sekopäistä liikenteen päästökiintiöintiä eikä tieveroja, mitä viherroskasakki himoitsi. 

Vierailija
47/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä tulevaisuus pähkinänkuoressa.

"Ei mitään ilmastotoimia jos se tarkottaa etten minä saa syödä makkaraa ja huristella autolla.

Sitä paitsi, ilmastonmuutos on pelkkä huijaus. Löysin netistä blogin jossa sanottiin niin.

Kiina saastuttaa enemmän kuin länsimaat yhteensä. Ai niin, länsimaalaisten tavaroiden valmistus on siirretty sinne... no enivei ei tarvi tehä mitään koska Kiina."

Minulle on ihan sama mitä mieltä sinä olet siitä, mutta kyllä, minä aion huolehtia siitä ihan millä keinolla tahansa, että vihermoska ei minulta sitä makkaraa eikä autoa vie taistelutta. Olen valmis aivan äärimmäisiin toimiin tuon estääkseni. 

Vierailija
48/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksella on ihan yhteinen ilmastolinjaus: Suomi on hiilineutraali vuoteen 2035 mennessä. Keinoja siihen voi sitten olla monenlaisia.

Vierailija
49/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta Iiris ottaa hallituksen haltuun.

Aijai mitä sirkushuvia luvassa jos/kun tämä idiootti pääsee ääneen sijaisena. :D 

Tuskin malttaa odottaa, luvassa hienoja hetkiä 🤣🤣

heh 

Vierailija
50/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa, koira saastuttaa yhtä paljon kun keskikokoinen auto, niiden verottamisesta tai vähentämisestä ei kukaan puhu mitään koska naiset tykkää koirista

Vierailija
51/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei mitään ilmastotoimia jos se tarkottaa etten minä saa syödä makkaraa ja huristella autolla.

Sitä paitsi, ilmastonmuutos on pelkkä huijaus. Löysin netistä blogin jossa sanottiin niin.

Kiina saastuttaa enemmän kuin länsimaat yhteensä. Ai niin, länsimaalaisten tavaroiden valmistus on siirretty sinne... no enivei ei tarvi tehä mitään koska Kiina."

Mitään? Meillä on ollut jo kauan maailman huippua oleva ympäristönsuojelu ja kierrätys.

Vierailija
52/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vihreitä kiinnosta mikään ilmastonmuutos. Vihreät ovat nykyisin yhden asian liike. Tämä keskustelu poistuu melko nopeasti jos kerron mikä se yksi asia on.

Liittyykö se luonnon monimuotoisuuteen ja vieraslajeihin?

Vierailija
53/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama mitä mieltä sinä olet siitä, mutta kyllä, minä aion huolehtia siitä ihan millä keinolla tahansa, että vihermoska ei minulta sitä makkaraa eikä autoa vie taistelutta. Olen valmis aivan äärimmäisiin toimiin tuon estääkseni. 

No siis vihreiden keinovalikoimassa oli LIHAVERO.

Jos nuo hullut saavat vielä päsmäröidä, niin me todella asumme luolissa tulien äärellä ja syömme jäätyneitä puolukoita.

Vierailija
54/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa, koira saastuttaa yhtä paljon kun keskikokoinen auto, niiden verottamisesta tai vähentämisestä ei kukaan puhu mitään koska naiset tykkää koirista

Eikä ole juuri ollenkaan ollut kritikkiä Vihreiden ja naisten lemmikkien lihapitoisesta ravinnosta.

Kissat, koirat, käärmeet, monenlaiset liskot yms. eivät ole kasvissyöjiä.

Lihaa pitää olla, mielummin elävää, pakastettukin käy.

Vierailija
55/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta tulee hiilineutraali kun vihreät leiritetään, kaasutetaan, poltetaan, jauhetaan, puristetaan pelleteiksi ja haudataan peruskallioon 300 tuhanneksi vuodeksi (typeryyden puoliintumisaika on niin pitkä, siksi pitkä säilytys)

Vierailija
56/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vihreiden "perälauta" on siis nykyään, että tehdään muiden toimet ja katsotaan ensi vuonna. Aiemmin viikolla se oli vielä kansallinen päästökauppa jota ei ole tulossa ensi vuonnakaan.

Toisaalta vihreät ja vasemmistoliitto saivat läpi sen, että ilmastotoimille ylipäänsä tuli perälauta ensi vuodelle. Perälaudan myötä hallitus arvioi ensi keväänä tarvittavia lisätoimia päästöjen vähentämiseksi, jos näyttää siltä, etteivät jo päätetyt toimet riitä tavoitteiden saavuttamiseksi.

Keskustan maa- ja metsätalousministeri Jari Leppä sanoo, ettei keskusta tule hyväksymään nyt torjumiaan keinoja jatkossakaan.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008253500.html

Vierailija
57/57 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa pattitilanteelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä