Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään satama-altaita sekä sulkukanavia. Olenko ainut?

Vierailija
19.10.2014 |

Pelkään putoavani jos menen lähelle sekä alan voimaan pahoin,ahdistaa. Muilla vastaavaa??:(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:37"]

Pelkään putoavani jos menen lähelle sekä alan voimaan pahoin,ahdistaa. Muilla vastaavaa??:(

[/quote]

Mulla on sama vaiva! Nuo on pelottaneet mua lapsesta asti ja kierrän ne niin kaukaa kuin mahdollista. Mä en edes tiedä, miksi ne pelottaa, koska ei mulle tai tutuille ole koskaan sattunut mitään pahaa niissä. Jotenkin vain ahdistaa aina niiden lähellä, se pohjattomuus, pimeys, pelko, että jos putoaa, niin sinne jää.

Vierailija
2/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:37"]

[/quote]

Mulla on sama vaiva! Nuo on pelottaneet mua lapsesta asti ja kierrän ne niin kaukaa kuin mahdollista. Mä en edes tiedä, miksi ne pelottaa, koska ei mulle tai tutuille ole koskaan sattunut mitään pahaa niissä. Jotenkin vain ahdistaa aina niiden lähellä, se pohjattomuus, pimeys, pelko, että jos putoaa, niin sinne jää.

[/quote]

Tuli kylmät väreet näistä mielikuvista hyrrrr.. Eikö niissä ole usein todella korkeat reunat, että et pääse pois jos kukaan ei nosta sua?

Pelkään niitä pimeän veden vuoksi. Pelkään pimeää vettä aivan kauheasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta pelkään uima-altaita.

Vierailija
4/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään syviä uima-altaita, jonkin aikaa sitten keltaisessa lehdistössä uutisoitu uima-allas/ sukellusputki aiheutti lievää ahdistusta.

Vierailija
5/8 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään tukki- rekkoja:( ei koskaan ole ollut vaaratilanteita lìkenteessä, eikä tällä pelolle löydy järjellistä syytä.

Vierailija
6/8 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään kaikkia näistä ...😞😞

Vierailija
7/8 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesuojeluvaisto. Kylmään veteen putoaminen pelottaa.

Vierailija
8/8 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta padot on kammottavia. Se on jotenkin luonnotonta nähdä että toisella puolella tietä on paljon vettä ja toisella puolella ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi