Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa keinoja parantaa itsetuntoa (haluton mies) !

Vierailija
19.10.2014 |

Eli siis miten voin olla antamatta sen vaikuttaa itsetuntooni negatiivisesti, ettei miestä kiinnosta seksi kanssani? Kaikki mahdolliset ideat otan avoimesti vastaan. T ällölättäpylly

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mutta miten voin tässä tilanteessa ajatella itsestäni positiivisemmin JA välttää masentumisen ja ahdistuksen? Ap

Vierailija
2/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten sä nyt sitten ajattelet itsestäsi?

Vierailija
4/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli kysyä arvostatko sä omaa seksuaalisuuttasi? Koska jos sen arvostuksen saa ikään kuin toiselta, niin tilanne on sen toisen kädessä sitten ja se on vähän huono juttu. 

Vierailija
5/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen negatiivisesti. Miten voi arvostaa yksin omaa seksuaalisuuttaan, kun se ei toista innosta? Ap

Vierailija
6/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten minä, käy virkistäytymässä vieraissa. Se piristää varmasti.

Vierailija
7/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:07"]

Ajattelen negatiivisesti. Miten voi arvostaa yksin omaa seksuaalisuuttaan, kun se ei toista innosta? Ap

[/quote]

Jaa-a. Mitenköhän sitä voi... Ei se saisi olla kiinni siitä, innostuuko toinen, kyllä sun on ajateltava että olet riittävä  ja kelvattava sis itsellesi ensin. En osaa kauheasti neuvoa, miten se tapahtuu, koska en ole kauhean hyvä seksissä, olen surkea. Mutta se jollain tavalla riittää mulle. 

Sun on hyväksyttävä itsesi sellaisena kuin sä olet, eli myös sellaisena kuin nyt olet vaikkei miehesi (kun se ei riipu luultavasti sinusta!) halua sinua. Silti sä olet tarpeeksi hyvä. 

Vierailija
8/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin on vaarallista ajatella, että sun seksuaalisuutesi on aiemmin innostanut miestä, onhan hänella oma seksuaalisuutensa, joka joko toimii tai ei toimi. Sen varassa mies on, ei SUN seksuaalisuutesi. Se ei ole muuttunut mihinkään, vaikka mies on haluton, miehen taas on. Sängyssä nautitaan omin kyvyin toisesta, mutta nautinto tulee nauttijasta itsestään, ei siitä toisesta. Näin siis pääsääntöisesti. Ellei ihan riistetä siellä sängyssä. 

Vierailija
9/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:19"]Muutenkin on vaarallista ajatella, että sun seksuaalisuutesi on aiemmin innostanut miestä, onhan hänella oma seksuaalisuutensa, joka joko toimii tai ei toimi. Sen varassa mies on, ei SUN seksuaalisuutesi. Se ei ole muuttunut mihinkään, vaikka mies on haluton, miehen taas on. Sängyssä nautitaan omin kyvyin toisesta, mutta nautinto tulee nauttijasta itsestään, ei siitä toisesta. Näin siis pääsääntöisesti. Ellei ihan riistetä siellä sängyssä. 
[/quote]

tämäpä on jopa auttava ajatus. Kiitos!
Ap

Vierailija
10/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa teen nyt niin, että annan miehen olla rauhassa haluton vauvavuoden loppuun, en siis enää painosta,vihjaile enkä kilahtele asian tiimoilta. Sen sijaan keskeskityn hiomaan ulkonäköäni ja kroppaani niin paljon kuin mahdollista. Ja hoen mielessäni, että jollekulle muulle kyllä kelpaisin!!

Ja jos tilanne ei ensi kesään mennessä parane, vaadin terapiaan menoa. Tai ainakin menen itse, jos mies ei suostu.

Ap

Vierailija
11/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

One More Up

Vierailija
12/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Pärjäät varmasti! <3

Vierailija
13/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin suhdetta. Pihtarimies on erittäin ikävä vaihtoehto, jos tilanne jatkuu pitkään. Kaikilla on stressiä ja huonoja hetkiä, mutta puolison haluaminen on todella tärkeää.

Naisilla tilanne voi olla toinen raskauspahoinvoinnin ja vauvan hoidon vuoksi, mutta pitkään jatkunut seksittömyys on tuhonnut suuren määrän liittoja.

Vierailija
14/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelma on kokeilemisen arvoinen, mutta seksuaalinen haluttomuus ei mitenkään välttämättä liity vähääkään sinun hyvännäköisyyteesi tai muihin ominaisuuksiisi. Joskus ihminen ei vain tunne seksuaalisia tunteita.

Olen itse ollut suhteessa jossa mies ainakin väitti rakastavansa minua muttei halunnut seksiä kanssani, ja suhteessa jossa itse koin rakastavani sitä miestä mutten halunnut seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
15/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 22:18"]

Vaihtaisin suhdetta. Pihtarimies on erittäin ikävä vaihtoehto, jos tilanne jatkuu pitkään. Kaikilla on stressiä ja huonoja hetkiä, mutta puolison haluaminen on todella tärkeää.

Naisilla tilanne voi olla toinen raskauspahoinvoinnin ja vauvan hoidon vuoksi, mutta pitkään jatkunut seksittömyys on tuhonnut suuren määrän liittoja.

[/quote]

Ei tässä tapauksessa seksittömyys vaan seksin halu, jos sinun (ristiriitaisen) viestisi mukaan toimii :D

Vierailija
16/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lööpeissä:

"Seksuaalinen halukkuus tuhonnut suuren määrän avioliittoja"

Vierailija
17/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä en voi muuta kuin ihmetellä että jonkun ihmisyksilön riittävän hyvä itsetunto on siitä kiinni pitääkö joku seksuaalisesti haluttavana vai ei.

Onhan se haluttavuus tietysti kiva lisä - mutta eiköhän ole parempi rakentaa se itsetunto vähän toisenlaisille perustoille. Tai näin ainakin itse ajattelen.

Vierailija
19/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lienee ainoa keino. Mutta näin naisena se on varmasti vaikeampaa kuin miehillä, joilla on luonnostaan parempi itsetunto. Ap

Vierailija
20/20 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus on hyvin henkilökohtainen asia. Näin siis myös miehelläsi. Hänellä voi olla miljoona syytä haluttomuuteen, eikä ole mitenkään itsestäänselvää, että syy olisi sinun seksuaalisuuteesi liittyvä. Siis että miten haluttava olet, miten himottava, miten osaava jne. 

Seksuaalisuus on pääasiassa korvien välissä. Se, mitä mies siellä ajattelee ja tuntee on sellaista minkä vain mies tietää. Haluttomuuden syy voi olla jokin sellainen tunne, josta mies ei itsekään ole täysin selvillä sanallisesti, että mikä se on, niin että voisi kertoa sen edes itselleen, saati sinulle. Siksi voi olla, ettei hänellä ikään kuin ole selitystä tilanteelleen. 

Koita ottaa se nimenomaan tilanteena, ei miehen valintana. En oikein usko, että kukaan valitsee haluttomuuden. Usein silloin jos se on puhdas valinta, parisuhteeseen haluaa muitakin muutoksia eli yleensä ihan ero, mutta haluttomuudessa ei ole kyse siitä!!!! Koska haluttomuus tosiaan voi olla hyvinkin ei-tahdonalaista. 

Jos kauheasti tivaat syitä et varmaankaan niitä saa vedoten juuri kakkoskappaleeseen tuossa yllä. Toivottavasti tästä oli edes jotain apua. Ota nämä sanat naiselta, joka on käytännössä ollut haluton koko elämänsä ajan, (nyt 40+) rakastanut paljon, löytänyt miehen ja viiden vuoden täysin seksittömän kauden jälkeen löytänyt halun ja seksin ilon miehensä kanssa. Koska mies jaksoi rakastaa minua sellaisena kuin olen ja jaksoi luottaa minun rakkauteeni häneen. Koska sitä oli. Vain seksuaalinen halu puuttui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi