Vaikka painan lähemmäs 100kg
Olen silti seksikäs ja upea nainen.
BMI:n mukaan olen lievästi ylipainoinen, mutta ei se mitään. Olen kuitenkin sopusuhtainen ja kaunis.
Kommentit (14)
No hyvä että edes omasta mielestäsi. :) Muiden mielestä olet irvokas.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:58"]No hyvä että edes omasta mielestäsi. :) Muiden mielestä olet irvokas.
[/quote]
sori vaan. En oo irvokas ees muiden silmis. ;)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:58"]
No hyvä että edes omasta mielestäsi. :) Muiden mielestä olet irvokas.
[/quote]
Jaa, taas joukossamme tällainen ''totuudentorvi''. No, minä voin kertoa sinulle toisen totuuden: olet onneton ja epämiellyttävä ihminen.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:04"]Oot 195 cm pitkä?
[/quote]
en. Pitkä kuitenkin olen. Ylipainoa on, mutta vielä lievää. Paino on kuitenkin tippunut melkein 10kiloa siitä mitä lihavimmillani olin.
Mäkin oon painoindeksin mukaan lievästi ylipainoinen, olin jo sillon ku painoin 15kg enemmän ja edelleen oon kyllä omaan silmään liian punkero :D
Koettakaapa te 100-kiloiset juosta yhteen menoon 500m, miltä tuntuu? Vieläkö tuntuu "sopusuhtaiselta"??
nimim. ennen 100-kiloinen
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 09:19"]Koettakaapa te 100-kiloiset juosta yhteen menoon 500m, miltä tuntuu? Vieläkö tuntuu "sopusuhtaiselta"??
nimim. ennen 100-kiloinen
[/quote]
ei tee ees tiukkaa.
Hienoa! Taidat olla pitkä nainen. Itsekin olen melkein 100 kg ja BMI:ni on kyllä vaikeasti ylipainoinen. Mutta kyllä minäkin miesten päitä käännän, kun hiukan panostan ulkonäköön
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:39"]Hienoa! Taidat olla pitkä nainen. Itsekin olen melkein 100 kg ja BMI:ni on kyllä vaikeasti ylipainoinen. Mutta kyllä minäkin miesten päitä käännän, kun hiukan panostan ulkonäköön
[/quote]
Joo oon aika amatsoni. :D
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:43"]Uskottele itsellesi vaan niin.
[/quote]
Ei tarvi uskotella. Mä vain olen. ;)
Kuvaa kehiin, tai puhut höpöjä.