Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On vain pk ryhmälle eduksi, jos toinen vanhemmista on kotona.

Vierailija
19.10.2014 |

Itse olen päiväkodissa töissä ja olen sitämieltä, että on vain meille eduksi jos vanhemmat/vanhempi on kotona ja tuo silti lapsensa hoitoon. Siten teemme hoitosopimuksen,jossa hoitoaika on esim. 8 tai 9 klo 15.asti. Se helpottaa meidän iltapäivää aivan valtavasti, kun kotona olevat vanhemmat hakevat lapsensa alta pois,ennen iltapäivä ulkoilua. Henkiläkunta vähenee iltapäivästä ja jos meillä kaikki vanhemmat olisivat töissä,olisi meillä kaksin puettavana aivan valtava määrä lapsia. En siis ymmärrä miski hoitajat valittavat ja marisevat että ottaa päähän ja pitäkää muksut kotona,sehän vain on meille plussaa, KOSKA lapsia tulee aina,ryhmä täyttyy jokatapauksessa :) Tietysti ymmärrän tärkeän pointin,että hoitopaikkaa oikeasti tarvitsevat,eivät saa lähipäiväkodista hoitopaikkaan,mutta totuushan on se,että vain maalla/hyvin pieneissä kunnissa/kaupungeissa on vähän päiväkoteja ja välejä joutuu kulkemaan autolla, mutta vatlaosaa kunnista/kaupungeista matka siihen seuraavaan päiväkotiin ei vie juuri enempää aikaa kuin siihen lähimpään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi