Mihin on kadonnut asiakaspalvelu. Liikkeessä ei enää tyrkytetä/ suositella?
Kommentit (8)
Ai? Menepä vaikka suomalaiseen kirjakauppaan niin kyllä ollaan välittömästi kimpussa ja ei sanomisesta huolimatta jatetä rauhaan.
Boikotoin liikkeitä, joissa tyrkytellään!
Vierailija kirjoitti:
Ai? Menepä vaikka suomalaiseen kirjakauppaan niin kyllä ollaan välittömästi kimpussa ja ei sanomisesta huolimatta jatetä rauhaan.
Ai, edelleenkö siellä tehdään tuota? Mulle ei ole enää tullut vastaan. Voi toki olla, että on myymäläkohtaista. Olen viime vuosina käynyt Seinäjoella ja Vaasassa, enkä muista, että olisi tuputettu mitään.
Ketään ei kiinnosta renkaanpotkijat/katsojat. Minäkin palvelen heitä ketkä ovat ostohousut jalassa.
Tyrkyttäminen ei ole asiakaspalvelua.
Asiakaspalvelua on se, että kysytään millainen tarve asiakkaalla on, mahdollisesti vähän sitäkin että millä hinnalla on mahdollista ostaa, ja sitten lähdetään selvittämään tuotetarjonnasta mahdollisia vaihtoehtoja, esitellään niitä ja annetaan asiakkaalle tietoa jolla hän voi valintansa tehdä.
Itse vaihdoin pois kaupanalalta, kun siellä, liikkeestä ja tuotteista riippumatta, vaadittiin tyrkyttämistä.
Mun mielestä tyrkyttäminen ei ole asiakaspalvelua, se on vain ja ainoastaan ärsyttävää. Muistan, kun ekan kerran Suomalaisessa kirjakaupassa tyrkytettiin jotain kassalla. Mutta kyllä tuota tyrkytystä vielä on, just pysähdyin Shellillä mennessä ja tullessa, ja siellä tuputettiin kassalla suklaata. Ärsyttää työntekijöidenkin puolesta.