Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sinä teit lapsia?

Vierailija
18.10.2014 |

Eikö lapsista ole lähinnä vain haittaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä, et itsellä ei ole lapsia enkä niitä ole halunnutkaan, mut ihan viime aikoina on toisenkin vaihtoehdon mahdollisuus käynyt mielessäni. Ap

Vierailija
2/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä on itselleni lähinnä iloa, rikastuttavia..jne.
Toki jos elämäntyyli on joka vkl baariin, äkkilähtöjä tms. voi niistä silloin olla haittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäistä syistä, minulla on aina ollut vahva hoivavietti. ;) Suvun jatkuminen oli jo turvattu.

Vierailija
4/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään baarityyppi, mut arvostan omaa rauhaa paljon. Entä jos koko homma alkaakin kaduttaa, kun on liian myöhäistä?

Ap

Vierailija
5/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastan lapsia.. Halusin oman pienin ihmisen jota rakastaa ja hoitaa. Ja nyt kun minulla on kaksi lasta niin saan tehdä juuri sitä mitä haluan! Hoitaa, huolehtia ja rakastaa pieniä ihania lapsiani<3

Vierailija
6/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma alkaa kaduttaa... Mikä homma, sekö että teet lapsen vai sekö ettet tee?

Jos päädyt lapsen tekemiseen, niin se ei ole mikään homma. Saat hoitoosi pienen ihmeen, jonka onni on täysin sinusta riippuvainen pitkän aikaa ja välillisesti koko elämän.

Vierailija
7/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:31"]Homma alkaa kaduttaa... Mikä homma, sekö että teet lapsen vai sekö ettet tee?

Jos päädyt lapsen tekemiseen, niin se ei ole mikään homma. Saat hoitoosi pienen ihmeen, jonka onni on täysin sinusta riippuvainen pitkän aikaa ja välillisesti koko elämän.
[/quote]

Tarkoitin hommalla lapsen hankkimista. Eli hoivavietti on siis oltava, että lapsen hankkiminen kannattaa? Ap

Vierailija
8/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan lapsen (ainakin yhden), koska mielestäni koko se asia on niin vau, että haluan ehdottomasti kokea sen. Siis, ensinnäkin, että saan rakkaimpani kanssa yhteisen lapsen, puolet minua ja puolet häntä, sitten raskauden ihme, jopa synnytys, vauva-aika, lapsen kasvaminen, perheen suureneminen, vanhemmuus, myöhemmin kenties isovanhemmuus. Ihanan ihmeellistä!

Vierailija
9/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi tehnyt :)

Vierailija
10/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:47"]Mä haluan lapsen (ainakin yhden), koska mielestäni koko se asia on niin vau, että haluan ehdottomasti kokea sen. Siis, ensinnäkin, että saan rakkaimpani kanssa yhteisen lapsen, puolet minua ja puolet häntä, sitten raskauden ihme, jopa synnytys, vauva-aika, lapsen kasvaminen, perheen suureneminen, vanhemmuus, myöhemmin kenties isovanhemmuus. Ihanan ihmeellistä!
[/quote]
Aaa meni kylmät väreet.. Mäkin haluaisin vauvan :(

Vierailija
11/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, enpä tiedä. Mies niitä lapsia halusi, itse en koskaan halunnut lapsia. Kaksi kpl niitä kuitenkin tein, eikä olisi pitänyt. Ei mulla ole mitään hoivaviettiä, enkä saa lapsista mitään iloa. Se on pelkkää passaamista, raatamista muiden eteen ja loputonta työtä.

Vierailija
12/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:52"]Joo, enpä tiedä. Mies niitä lapsia halusi, itse en koskaan halunnut lapsia. Kaksi kpl niitä kuitenkin tein, eikä olisi pitänyt. Ei mulla ole mitään hoivaviettiä, enkä saa lapsista mitään iloa. Se on pelkkää passaamista, raatamista muiden eteen ja loputonta työtä.
[/quote]
Mieti, jos olisit ottanut miehen jolla on jo lapsia, niiden täysin turhien penikoiden passaaminen se vasta olisikin nyppinyt.

Vierailija
13/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halusin. Ei siinä pohjimmiltaan sen kummempia syitä yleensä ole. Rakastan lapsia yli kaiken. Kummilapset ja sukulaislapset ovat ihania, mutta jotenkin toisten lapset ei tunnu yhtä läheisiltä kuin oma. Halusin oman lapsen, jonka kanssa kokea tämän kaiken. Enpä ole mitään varsinaisia haittoja havainnut. Toki on epämukaviakin asioita, mutta minulle se antaa enemmän kuin ottaa.

Vierailija
14/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:26"]En ole mikään baarityyppi, mut arvostan omaa rauhaa paljon. Entä jos koko homma alkaakin kaduttaa, kun on liian myöhäistä?

Ap
[/quote]
Jos arvostat omaa rauhaa paljon, niinkuin minäkin, ei kannata tehdä enintään kuin yksi lapsi. Silloin saa parhaat palat lapsielämästä ja kuitenkin saa myös niitä omia rauhallisia hetkiäkin, kun toinen katsoo lasta sillä aikaa.
Mun kaveri jolla on kaksi pientä lasta, sanoi että heillä on kauhea älämölö aamusta iltaan. Ei kyllä käy kateeksi. ;-)

Vierailija
15/15 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 19:52"]

Joo, enpä tiedä. Mies niitä lapsia halusi, itse en koskaan halunnut lapsia. Kaksi kpl niitä kuitenkin tein, eikä olisi pitänyt. Ei mulla ole mitään hoivaviettiä, enkä saa lapsista mitään iloa. Se on pelkkää passaamista, raatamista muiden eteen ja loputonta työtä.

[/quote]

Surullista lukea. Toivottavasti miehesi on onnellinen lapsista. Jokainen lapsi ansaitsee rakastavat vanhemmat.