Facesitting
Naisena kiinnostaa, että liittyykö tähän aina jonkinlainen alistamisaspekti? Siis miehen näkökulmasta. Tapailen miestä, joka tykkää nuolla kun olen hajareisin hänen yllään. Ei ole pyytänyt mitään ns ronskempia otteita minulta, mutta mietin onko kuitenkin kyseessä joku alistumisjuttu. Saattaa kyllä olla, että olen välillä vähän ronskemmin hinkannut alapäätäni kiihkoissani. Tykkään yleisesti ottaen välillä määrätä seksissä, mutta mies joka tykkää varsinaisesti alistua ei ole ihan mun heiniä.
Kommentit (8)
Voi liittyä tai olla liittymättä.
Alistumisesta kiihottuvat miehet haluavat, että heidän naamalle istutaan ja ”tukehdutetaan”, mutta myös tavalliset ja dominoivatkin miehet tykkäävät jos nainen istuu naamalle.
Esim. sama mies voi tykätä panna naista kurkkuun ja haluta litistyä naisen pilllun/pepun alle kun nainen istuu voimalla naamalle.
Onko täällä ketään naista, joka ei nauti tuosta? Itse en nauti yhtään, koska minulla on se olo, että alistan miestä.
haluan vain ja ainostaan nautintoa, ei mikään juttu liity siiehen. Mikis pitäisi ain aolla joku helvatan kinky esx olla kyseessä. Ei ole.
Ainakaan itselläni ei liity mitenkään alistamiseen.
Ei liity alistamista. Se on vain huomattavasti miellyttävämpi asento. Niskaa ei tarvitse jäpittää hankalassa asennossa. Pyllyn puolella naisella tuntuisi lihakset olevan myös rennommat kuin muissa asennoissa.
Mielestäni ei välttämättä liity alistamisaspekti. Itse tykkään myös, kun nainen istuu naamalleni. Se näky on parasta ja siinä pääsee nuolemaan syvältä. Varmasti on niitäkin, joille se on alistamisjuttu. Se selviää kysymällä.