Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin tympääntynyt ja väsynyt!

Vierailija
18.10.2014 |

Alkaa riittää. Ymmärrän kyllä, että mies varmaan kokee painostusta raha-asioissa ja työnantajan puolelta, mutta en oikeasti jaksa. Olen päivät kahden vauvan kanssa ja tietty illat silloin kun on iltavuorossa. Siihen päälle mies lupautuu viikonlopuksi töihin. Lähti yöllä niin, että olisi mahdollisimman paljon kotona. No piti tulla puoliltapäivin kotiin, eipä näy. Minä hoidan kodin ja kipeän lapsen yksin. Kyllähän me tietty kahdestaankin pärjätään hyvin, mutta tympii olla yksin kun teki kuitenkin lapsen toisen ihmisen kanssa. Odotan niin tammikuuta kun menen itse töihin ja mies jää lapsen kanssa kotiin. Alkaa pää levitä täällä, kun ei ole edes hirveästi ystäviä ja sukulaiset kaukana. Eikä tehnyt töitä näin ennen. Sitten valittaa kuinka ikävä on töissä lasta.. Kun tulee ovesta sisään, lähden itse sanaakaan sanomatta asioille, joihin on pitänyt mennä kohta kaksi viikkoa, vaan eipä ole ehtinyt kun on koko ajan menossa. Ihan sama vaikka haluaisi nukkua, niin haluaisin minäkin, vaan lapsi on hoidettava viikon jokaisena päivänä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistäsi todellakin paistaa väsymys, mutta en nyt mököttäisi sen takia miehelle. Parisuhdettakin kannattaa vaalia, ja siihen kuuluu armollisuus ja lämpö toista kohtaan. Jutelkaa. Miksi mies tekee niin paljon töitä? Oletko itse täysin selvillä rahatilanteestanne? Oletko kertonut, että kaipaat kipeästi apua ja lepoa? Mököttäminen ja mielenosoitus ei vie teitä mihinkään, eikä helpota vitutusta.

Vierailija
2/6 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos mies jäisi kotiin hoitovapaalle ja sinä palaisit töihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta monessa perheessä näin kansantalouden huonona aikana. Ne, joilla on vielä töitä, joutuvat puskemaan niitä ihan jaksamisensa rajoilla, etteivät joudu irtisanotuksi. Pahinta on, jos olemmilla vanhemmilla on sama tilanne, eikä kellään aikaa lapsille.

Vierailija
4/6 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 13:49"]Mitäpä jos mies jäisi kotiin hoitovapaalle ja sinä palaisit töihin?
[/quote]

Minä palaan tammikuussa töihin ja mies pitää loppuun vanhempainvapaat. Enkä työpaikkaa tähän hätään saa, tammikuusta eteenpäin sellainen on.

Vierailija
5/6 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 13:46"]Viestistäsi todellakin paistaa väsymys, mutta en nyt mököttäisi sen takia miehelle. Parisuhdettakin kannattaa vaalia, ja siihen kuuluu armollisuus ja lämpö toista kohtaan. Jutelkaa. Miksi mies tekee niin paljon töitä? Oletko itse täysin selvillä rahatilanteestanne? Oletko kertonut, että kaipaat kipeästi apua ja lepoa? Mököttäminen ja mielenosoitus ei vie teitä mihinkään, eikä helpota vitutusta.
[/quote]

Olen sanonut. Mies on käynyt kahtena iltana vauvan kanssa kävelyllä, mutta se nyt on kun koittaisi paikata avohaavaa laastarilla. Olen hyvin selvillä rahatilanteesta. Rahaa ei ole kuin roskaa varsinkaan kun olen vanhrmpainvapaalla, mutta meillä on myös pienet kulut, joten on pärjätty hyvin. Töissä tulee välillä heillä kiireisempiä hommia, joita hoitavat viikonloppuna. Meillä on parisuhteen sarallskin tähän mennessä mennyt hyvin. Kun lapsi nukkuu, niin usein köllötellään vierekkäin sohvalla. Nyt kun ollut kiireitä, ei ole edes yhteistä aikaa. Millä hoitaa parisuhdetta, jos on jatkuvasti yksin?

Vierailija
6/6 |
18.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 13:50"]Tämä on totta monessa perheessä näin kansantalouden huonona aikana. Ne, joilla on vielä töitä, joutuvat puskemaan niitä ihan jaksamisensa rajoilla, etteivät joudu irtisanotuksi. Pahinta on, jos olemmilla vanhemmilla on sama tilanne, eikä kellään aikaa lapsille.
[/quote]

Näinpä. Nyt kannattaa muistaa äänestää vasemmistoa seuraavissa vaaleissa, että saadaan entistä kovemmat veronkorotukset ja entistä vähemmän työpaikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi