Rivarissamme yhdellä asukkaalla on tosi kovaääninen auto (putputput) ja hän lähtee töihin viiden jälkeen aamulla
Herään siihen aina. Hän ei lähde sillä tavalla normaalisti, että startataan auto ja lähdetään, vaan hän putputtaa pihassa varmaan viisi minuuttia, että kaikki varmasti heräävät.
Onko teidän naapurustossanne vastaavia ärsyttäviä tapauksia?
Kommentit (10)
Minulla oli kerran pakoputkessa reikä ja hirvee pörinä kävi. Kiva oli viiden jälkeen töihin lähteä sillä :D yritin kyllä nopeasti lähteä, mutta kyllähän siihen saattoi joku herätä.
Naapuri osti vanhan Porchen, se kyllä kuuluu, kun se käynnistyy tossa pihassa. Ja sitä pitää vissiin kanssa tyhjäkäyttää ennen kuin sillä uskaltaa lähteä liikkeelle.. mutta jokainen käyttää rahansa siihen mihin parhaaksi näkee.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli kerran pakoputkessa reikä ja hirvee pörinä kävi. Kiva oli viiden jälkeen töihin lähteä sillä :D yritin kyllä nopeasti lähteä, mutta kyllähän siihen saattoi joku herätä.
Mee lääkäriin jos vaivaa.
sinun naapuri sentään käy töissä, toisin kuin minun useimmat naapurini
Valitettavaa, mutta sitä on siedettävä. Töihin lähteminen on normaali elämisen ääni.
Mulla menee meidän yksi naapuri kyllä myös tunteisiin. Parkkeeraa autonsa valkoisen viivan päälle asukaspaikoilla. Oikeasti se ilmeisesti ei ole keneltäkään pois (multa ainakaan, kun mulla ei ole paikkaa) mutta ottaa jostain syystä hirveästi päähän.
Oli ihan sairaan ärsyttävää ku viereisen kerrostalon pihalla joku virolainen äijä kävi mönkijällä töissä vissiin raksalla ja käynnisti sen aina joskus 6.20 ja anto käydä sen joku 10 min ennenku lähti töihin.
Mulla on naapuri, jolla on aivan äänetön sähköauto, mutta sitten ilmeisesti harrasteprojektina valtavan äänekäs moottoripyörä tms. Siitä tulee todellakin tuollainen putputus ja sitä kestää minuuttikaupalla ennen liikkeellelähtöä, ja laitetta joutuu myös ilmeisesti säätelemään kun moottori käy. Kesällä, kun on pitänyt tuulettaa työhuonetta läpivedeolla, niin ääni on kyllä kova ja häiritsevä, suljetun ikkunan läpi siedettävä. Minkäs teet. Yöaikaan ei melua onneksi ole.
Jotkut ihmiset on niin tyhmiä että tyhjäkäyttävät kesälläkin 5-10 min ennen lähtöä.
Se on sen merkki: Opel Putput.