Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastumisen ja jättämisen seurauksista

Vierailija
08.09.2021 |

Erosin vaimostani, rakastuin korviani myöden, se ihminen käytti minua hyväkseen, valehteli ja jätti. En ollut ikinä kokenut sellaista rakkautta, läheisyyttä ja seksiä. Nyt olen aivan murtunut ja rikki, haluaisin vain kuolla. En tiedä miten tästä selviän, elämä on menettänyt merkityksensä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensimmäistä kertaa elämässään kuvitteli tulevansa rakastetuksi ja saavansa sellaista mitä todella kaipaa ja sitten se riistetään. En tiedä miten enää jatkaa.

Vierailija
2/13 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin päästä eroon omista haluistani ja tarpeistani, ne vain tuhoavat kaiken hyvä elämässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt eloon!!! Aina joskusn käy myös noin, elämä on sellaista.

Vierailija
4/13 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun elämässä ole mitään jäljellä tuon ihmisen jälkeen. Ei ole mitään syytä jatkaa.

Vierailija
5/13 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoltahan se nyt tuntuu. mutta ei kauan.

Vierailija
6/13 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauaa??? Monta kuukautta jo takana.

Vierailija
7/13 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut sitä luulut olleen monasti. Sori. Nouset siitä,

Vierailija
8/13 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petit vaimoasi ja rakastuit tähän toiseen ja sait pakit eikä nyt ole kumpaakaan?

Miten meni noin niinkun omasta mielestä?

Karman laki.

Vierailija
9/13 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettänyt. Ja useita kumppaneita tällä hetkellä sen jättämisen jälkeen. Kyse siitä että menetin rakkauden mitä janoan.

Vierailija
10/13 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petit vaimoasi ja rakastuit tähän toiseen ja sait pakit eikä nyt ole kumpaakaan?

Miten meni noin niinkun omasta mielestä?

Karman laki.

Ei alottaja noin sanonu.

Vierailija
11/13 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se vaimo edes tähän tarinaan liittyy? Ei mies sitä vaimoa rakastanut vaan jotain toista. Miksi se vaimo piti tässä mainita?

Vierailija
12/13 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin vaimoani ja rakastan edelleen. Hän ei vaan halunnut minua, joten oli vain rehellistä lopettaa se suhde. Mainitsin hänet koska koko nuoruus- ja aikuisiän elämäni oli rakentunut hänen ympärilleen, mutta kai se jotenkin turha maininta tosiaan, anteeksi siitä.

Vierailija
13/13 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastin vaimoani ja rakastan edelleen. Hän ei vaan halunnut minua, joten oli vain rehellistä lopettaa se suhde. Mainitsin hänet koska koko nuoruus- ja aikuisiän elämäni oli rakentunut hänen ympärilleen, mutta kai se jotenkin turha maininta tosiaan, anteeksi siitä.

No eihän anteeksi tarvii pyydellä. Kaikella on aikansa, rakkaudellakin. Joskus se vaan menee loppuun, joskus ei. Paljon omia valintoja tietysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän