Rakastumisen ja jättämisen seurauksista
Erosin vaimostani, rakastuin korviani myöden, se ihminen käytti minua hyväkseen, valehteli ja jätti. En ollut ikinä kokenut sellaista rakkautta, läheisyyttä ja seksiä. Nyt olen aivan murtunut ja rikki, haluaisin vain kuolla. En tiedä miten tästä selviän, elämä on menettänyt merkityksensä.
Kommentit (13)
Haluaisin päästä eroon omista haluistani ja tarpeistani, ne vain tuhoavat kaiken hyvä elämässäni.
Hei nyt eloon!!! Aina joskusn käy myös noin, elämä on sellaista.
Ei mun elämässä ole mitään jäljellä tuon ihmisen jälkeen. Ei ole mitään syytä jatkaa.
Tuoltahan se nyt tuntuu. mutta ei kauan.
Ei kauaa??? Monta kuukautta jo takana.
Kuollut sitä luulut olleen monasti. Sori. Nouset siitä,
Petit vaimoasi ja rakastuit tähän toiseen ja sait pakit eikä nyt ole kumpaakaan?
Miten meni noin niinkun omasta mielestä?
Karman laki.
En pettänyt. Ja useita kumppaneita tällä hetkellä sen jättämisen jälkeen. Kyse siitä että menetin rakkauden mitä janoan.
Vierailija kirjoitti:
Petit vaimoasi ja rakastuit tähän toiseen ja sait pakit eikä nyt ole kumpaakaan?
Miten meni noin niinkun omasta mielestä?
Karman laki.
Ei alottaja noin sanonu.
Miten se vaimo edes tähän tarinaan liittyy? Ei mies sitä vaimoa rakastanut vaan jotain toista. Miksi se vaimo piti tässä mainita?
Rakastin vaimoani ja rakastan edelleen. Hän ei vaan halunnut minua, joten oli vain rehellistä lopettaa se suhde. Mainitsin hänet koska koko nuoruus- ja aikuisiän elämäni oli rakentunut hänen ympärilleen, mutta kai se jotenkin turha maininta tosiaan, anteeksi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastin vaimoani ja rakastan edelleen. Hän ei vaan halunnut minua, joten oli vain rehellistä lopettaa se suhde. Mainitsin hänet koska koko nuoruus- ja aikuisiän elämäni oli rakentunut hänen ympärilleen, mutta kai se jotenkin turha maininta tosiaan, anteeksi siitä.
No eihän anteeksi tarvii pyydellä. Kaikella on aikansa, rakkaudellakin. Joskus se vaan menee loppuun, joskus ei. Paljon omia valintoja tietysti.
Kun ensimmäistä kertaa elämässään kuvitteli tulevansa rakastetuksi ja saavansa sellaista mitä todella kaipaa ja sitten se riistetään. En tiedä miten enää jatkaa.