millainen on naisellinen nainen? mitä on naisellisuus?
t. ikuinen poikatyttö 19v, haluaisin muuttua naisellisemmaksi.
Kommentit (7)
Huolehtimista ulkonäöstä, näin itse typistäisin. Vaatteilla toki myös iso merkitys, istuvuus ja leikkaus, kuvioinnilla ei niinkään.
Kyllä se luonnostaan tulee sitten kun on tullakseen. Itsekin olin nuorempana hyvin poikamainen, mutta jossain vaiheessa kummasti alkoi vaateliikkeistä enemmän eksyä mukaan hameita ja mekkoja, kuin farkkuja ja huppareita. Hätäponnari ei enää kelvannut, vaan kiinnostuin opettelemaan erilaisia kampauksia.
Väkisin ei kannata yrittää tehdä itsestään sellaista, mitä ajattelee muiden odottavan, mutta itse et sellaisena viihdy.
vaatteet, jotka tuo naisen muodot esille.
miehiä kiinnostaa naisissa naisen piirteet, ne jotka erottaa naisen miehestä...
ja päinvastoin.
Eleet, käytös, tapa liikkua, miten kantaa itsensä. Ulkoisilla tekijöille voi toki vaikuttaa, mutta naisellisuus on jotakin muuta kuin hajuvesi ja huoliteltu ulkonäkö.
Miksi sinun olisi pakotettava itsesi rooliin jossa et viihdy? Minä olen "poikatyttö" 35v. En käytä meikkiä, muoti ei kiinnosta, olen "miesten hommissa", edes pikkutyttönä eivät mekot ja nuket kiinnostaneet. En ole lesbo enkä feministi.
Sitä stereotyyppistä naisellisuutta ei ole koskaan löytynyt. Ei kiinnosta.
Ole oma itsesi. Kyllä (toivottavasti) läheisesi ja työkaverisi sinut hyväksyvät, kun huomaavat sinun olevan mukava tyyppi omana itsenäsi, kyse ei ole siitä että "yrität leikkiä miestä".
No yleensä hajuvedet, korkokengät, hameet, mekot, korut, pitkät hiukset, meikki, hempeät värit, kynsilakka ja naisellinen käytös yhdistetään naisellisuuteen. Luultavasti tämä kommentti saa parikymmentä alapeukkua, koska hei, kyllähän meikitön, haiseva, pieruverkkareissa makaava av-mammakin on se oikea nainen. Tommoset hommat on lutkia varten jotka haluaa miellyttää miehiä.