Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te jotkut laitatte volyymiripsiä?

Vierailija
17.10.2014 |

Meinaan nyt niitä ripsienpidennyksiä, ihan hirveän näköistä mun mielestä!

Varsinkin ne extravolyymit, katson aina kauhulla kun sellaiset nään jonkun nätin tytön silmissä, pilaa koko kauneuden ja eikö ne oot tehty jostain eläinten karvoista?:(

Ja anteeksi tarkoitukseni ei ole loukata ketään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinten karvoista?:D

Vierailija
2/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä saa eri pituuksilla. Millinkin ero pituudessa vaikuttaa lopputulokseen paljon. Jotkut ilmeisesti tykkäävät drag queen -lookista, mutta kyllä asiansa osaava ammattilainen osaa laittaa ripset niin, että lopputulos on luonnollinen. Itse kokeilin kerran huvin vuoksi ja jäin kyllä koukkuun. Ihanaa, kun aamulla herätessä ja vaikkapa uimarannalla näyttää huolitellulta eikä tarvitse kantaa huolta levinneestä tai varisseesta ripsarista tai meikin poistosta iltaisin. Kasvojen pesu ilman ripsien hinkkaamista meikinpoistoaineella riittää. Omat ripseni ovat harvat, lyhyet ja vaaleat, joten ero luonnolliseen lookiini on suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan VAIN itseni takia. jos joku mies väittää tuuheita ripsia seksyiksi niin se VALEHTELEE.

Vierailija
4/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsekkin oon kuullut että jotkut irtoripset tehdään eläintenkarvoista samoin kuin jotkut puuteri yms. Huiskut? Pidennyksistä en osaa sanoa.

Vierailija
5/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:58"]ihan VAIN itseni takia. jos joku mies väittää tuuheita ripsia seksyiksi niin se VALEHTELEE.
[/quote]

Tätä en kyllä usko, jos et välittäisi mitä muut susta aattelee niin et sinä sellasia käyttäisi.

Vierailija
6/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetelen sitä munakarvoihin niin näyttää machommalta

Vierailija
7/7 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän niistä, siksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi