Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VLCD-dietti

Vierailija
17.10.2014 |

Onko kukaan kokeillut (Nutrilett ym.)? Olen normaalipainoinen, mutta viitisen kiloa tullut ihan huomaamatta kesän jälkeen (!). Ostin näitä ja ovat paremmanmakuisia kuin muistin, kun 10 vuotta sitten kokeilin. Oletteko saaneet tuloksia aikaan? Mulla nyt neljäs päivä ja vaatteet eivät purista niin paljon kuin alkuviikosta, tosin vaa'alla en ole käynyt vielä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et voi tehdä tuosta elämäntapaa..... joten huono. Kokeile ennemmin tätä: alku vaikeaa mutta tuloset pysyviä kun muistat muuttaa elämäntapaasi hiukan

http://www.kuntovinkki.com/dukan-dieetti/

Vierailija
2/4 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ei ole tarkoitus tehdä elämäntapaa vaan saada muutama kaamoskilo pois (ja estää uusien tuleminen). :) Ihan kuurina vedän. En pysty noudattamaan mitään elämäntapamuutosjuttuja, koska olen niin ahnas syömään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, sulle tulee takas kilot ja tuplana, jos ei ole itsekuria, mene lenkille 4 kertaa viikossa, voit syödä herkkuja. ei noi patukat ole millään muotoa terveellisiä-

Vierailija
4/4 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 16:33"]

3, sulle tulee takas kilot ja tuplana, jos ei ole itsekuria, mene lenkille 4 kertaa viikossa, voit syödä herkkuja. ei noi patukat ole millään muotoa terveellisiä-

[/quote]

En syö patukoita ja olisi nekin terveellisempiä kuin Hesen mätöt tai pizzat. Yritin nyt lähinnä kysyä kokemuksia, jos jollakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän