Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoreksiasta paraneminen ja seksi

08.09.2021 |

Olen parantunut anoreksiasta nyt ehkä vuosi sitten. Olen normaalipainon alarajoilla tällä hetkellä, eli ihan terveessä painossa. Ongelmana on se, että anoreksiasta paranemisen jälkeen suhteestamme väheni seksi huomattavasti. Olen 26 vuotias ja seksiä oli viimeksi kuukausia sitten. Ajattelinkin kysyä teiltä, että voiko tässä olla taustalla jotain sellaista, että miestäni kiinnostaa enemmän lapsen omainen kroppa (jollainen anorektinen kroppa on) vai näkisikö hän minut nykyään aivan eri ihmisenä paranemisen myötä?

Olen yrittänyt keskustella hänen kanssaan, mutta hän vain sanoo että haluaa kyllä, muttei tiedä miksi seksiä ei enää ole.

Kiitos paljon jo etukäteen jos saan asiallisia vastauksia! Asia satuttaa syvältä, joten en haluaisi kuulla mitään "koska olet nykyään läski" tai vastaavaa, koska mainittakoot vielä kerran että olen edelleen laiha, nyt vaan terveellä tavalla :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos itse vaan ryhdyt hommiin? Miksi nainen (usein) odotta sitä aloitetta mieheltä. Vois olla hänelle hienoa, kun vaan vetäset housut alas ja otat kalun suuhun tms.

Minä en kainostele, tartun ukkoni kaluun silloin kun huvitta, ja kyllä se halu (ja kalu) nousee silloin miehelläkin.

2/8 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos itse vaan ryhdyt hommiin? Miksi nainen (usein) odotta sitä aloitetta mieheltä. Vois olla hänelle hienoa, kun vaan vetäset housut alas ja otat kalun suuhun tms.

Minä en kainostele, tartun ukkoni kaluun silloin kun huvitta, ja kyllä se halu (ja kalu) nousee silloin miehelläkin.

Olen ehdotellutkin itse paljon, suurimmaksi osaksi saan torjumista, joskus hän suostuu. Käy vain hieman itsetunnon päälle kun saa aina olla se joka ehdottelee, ja silloinkin usein torjutaan. Toinen ei ehdota koskaan ja jos jätän itsekkin ehdottamatta seksiä, olemme helposti puoli vuotta ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masha kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdotellutkin itse paljon, suurimmaksi osaksi saan torjumista, joskus hän suostuu. Käy vain hieman itsetunnon päälle kun saa aina olla se joka ehdottelee, ja silloinkin usein torjutaan. Toinen ei ehdota koskaan ja jos jätän itsekkin ehdottamatta seksiä, olemme helposti puoli vuotta ilman.

Noin nuorena en jäisi kyllä tilanteeseen. Joku on nyt vialla. Terapiaan, tai sitten uusi mies. Sori vaan.

Vierailija
4/8 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tulee mieleen, että hänellä on jokin fetissi sairaalloista laihuutta kohtaan, eikä kiihotu terveestä laihasta vartalosta?

Oletko myös henkisesti vahvempi nykyään?

5/8 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuorena en jäisi kyllä tilanteeseen. Joku on nyt vialla. Terapiaan, tai sitten uusi mies. Sori vaan.[/quote]

Ei tarvitse suotta anteeksi pyydellä, rehellisiä mielipiteitä minä tänne tulin hakemaan :)

Olen samaa mieltä että näin tämä ei voi jatkua, en tiedä kummassa meissä se vika on, mutta täytyy tehdä miehelle selväksi että nyt tämä selvitetään, tai joudumme lähtemään eri teille.

6/8 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tulee mieleen, että hänellä on jokin fetissi sairaalloista laihuutta kohtaan, eikä kiihotu terveestä laihasta vartalosta?

Juuri tuota olen itsekkin pelännyt, hän tutustui minuun kuitenkin anoreksia aikana ja nyt ensimmäistä kertaa olen normaalissa painossa hänen nähden. Että ehkä normaali naisen kroppa ei häntä kiihota tai kiinnosta.

Olen henkisesti hyvin paljon vahvempi nykyään kuin ennen. Ennen sanoin kaikkeen kyllä ja elin lähinnä muita varten, nyt olen saanut oman identiteettini takaisin. Nostit hyvän pointin tässä esiin, aloin miettiä että ehkä mies rakasti sitä naista joka oli vain varjo itsestään, ehkä olen hänelle henkisesti vahvana naisena liikaa. Voihan se olla että tähän tottuminen vie hänelläkin aikansa, voi myös olla ettei hän koskaan totu.

Vierailija
7/8 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö sun fetissien kanssa.

AP:lle ehdottaisin turhan miettimisen. Mene ja vie miehesi makuuhuoneeseen ja PANE SITÄ.

Sen jälkeenbilmoitat että odotat tätä myös jatkossa säännöllisesti.

Jos ei käy...hyvästi.

Sinä olet vasta 26 ja sekin nautinnon ansainnut.

M50+

Vierailija
8/8 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö sun fetissien kanssa.

AP:lle ehdottaisin turhan miettimisen. Mene ja vie miehesi makuuhuoneeseen ja PANE SITÄ.

Sen jälkeenbilmoitat että odotat tätä myös jatkossa säännöllisesti.

Jos ei käy...hyvästi.

Sinä olet vasta 26 ja sekin nautinnon ansainnut.

M50+

...siis turhan miettimisen lopettamisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän