PCR testi aiheutti tod näk nestevuodon aivoista
Minulle tehtiin testi ja on alue on ollut jo 2 viikkoa kipeä. Testin jälkeen suuhuni tuli oudon makuista nestettä. Nenä ollut kipeä 2 viikkoa ja edelleen outo maku suussa. Pakko mennä lääkärille. Luin netistä, että testi otetaan todella lähellä aivoja ja on riski että aivoeste rikotaan. Nyt kun TK on ottanut hätäisesti kaikki osaamattomat testaukseen resurssipulan takia ei ehkä kannata mennä koko testiin. .
Kommentit (13)
Luuletko, että koronatestiä ottanut tuikkasi sillä tops-puikolla reiän kallon luiden läpi aivoihin? Mieti nyt hetki, voiko tämä olla edes teoriassa mahdollista. Vinkki: ei voi.
Näytteenotto on voinut vaurioittaa limakalvoja. Jos se vaivaa pitkään niin voit toki käydä tarkistuttamassa.
Kyllä, aloituksen perusteella aivosi ovat vaurioituneet.
PCR ei tarkoita näytteenottomenetelmää (tikku nenään) vaan analysointimenetelmää.
Testi ei ole mikään topspuikko, vaan siinä on teräviä piikkejä jotka rikkovat limakalvon. Todella vaarallinen ja turha.
Minulle tuli testauksen jälkeen keskentulo. Varokaa PCR-testejä!
t. Igor
Toivottavasti ei karkaa kusi päästä...
Riski on todellinen
https://www.verywellhealth.com/csf-rhinorrhea-spinal-fluid-draining-fro…
PCR suoritetaan laboratoriossa eikä liity sinuun millään muulla tavalla kuin että se räkänäytteesi laitetaan siihen.
Riski on että se otetaan aivojen läheltä, pehmytkudoksesta, joka erottaa aivonesteen ja nielun. Ja nyt kun niiitä otetaan niin paljon, niin ovat ottaneet kaikki kokemattomat näytteenottajat testeihin. Netissä pyöri joku Mehiläisestä kuvattu, jossa osaamattomat hoitajat suorastaan tunkivat testipuikon väkisin heiluvan lapsen suuhun. Kuka tuossa tehdä tarkan testin tuossa ja varmistaa että testi on hellä? Minulla ei ollut vaan oikein raavittiin kunnolla. Ja sattui niin etten pystynyt olemaan täysin liikkumatta.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli testauksen jälkeen keskentulo. Varokaa PCR-testejä!
t. Igor
mitä igor odotit röllipeikkoako.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että koronatestiä ottanut tuikkasi sillä tops-puikolla reiän kallon luiden läpi aivoihin? Mieti nyt hetki, voiko tämä olla edes teoriassa mahdollista. Vinkki: ei voi.
Näytteenotto on voinut vaurioittaa limakalvoja. Jos se vaivaa pitkään niin voit toki käydä tarkistuttamassa.
Minulta otettiin vuosi sitten koronatesti todella kivuliaasti. Menin työterveyden koronatestiin ja siellä näytteenottaja työnsi voimalla pitkän pumpulipuikon molempiin sieraimiin niin pitkälle ja voimalla, että taju meinasi lähteä. Se koski niin paljon, että koin kipua tunnin ajan jossakin silmien takana. Silmät valuivat vettä ja kipu oli polttavan vihlovaa, otin panadol 1g kipuun ja ehkä tunnin päästä alkoi helpottamaan.
Pelkäsin seuraavalla kerralla näytteenottoa, mutta se ei tuntunutkaan missään! Näytteenottaja työnsi rauhallisesti ohuen pitkän puikon sieraimesta nieluun ja pyöritti hetken ja se oli siinä. Kerroin edellisestä kokemuksesta ja tämä näytteenottaja pyöritteli päätä ja sanoi, että tämän ei todellakaan pitäisi tuntua kivuliaalta.
Joten, en ihmettelisi jos taitamaton näytteenottaja työntäisi puikon limakalvon läpi väärään paikkaan.
Olen itsekin sh ja ottanut paljon erilaisia näytteitä ensiavussa.
Mene tarkistuttamaan asia. Testi pitää tehdä huolella ja kuitenkin varoen.