Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla 10 vuotta vanhempia/nuorempia ystäviä?

Vierailija
07.09.2021 |

Miten ystävyytenne toimii?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki, sekä että! Toimii ihan samalla tavalla kuin muut ystävyydet. Mielenkiintoista siksi, että on erilainen elämäntilanne.

Vierailija
2/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja hyvi toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia. Itelle suuri ilon aihe kun saa jutella nuorempian kassa, heillä on niin paljon "haaveita" ja mahdollisuuksia.

Vierailija
4/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tutustuttu harrastuspiireissä. Hyvin toimii vaikka elämäntilanteet on ihan erilaiset :) 

Vierailija
5/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin ystävä reilut 50 vuotta vanhempi. Tosi mukava ja mielenkiintoinen tyyppi, omalaatuinen ajattelija.

Vierailija
6/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on 10 vuotta nuorempi. Toimii. Miksi ei toimisi?

Vierailija
7/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10v nuorempi mies on mun paras ystävä.

Vierailija
8/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen hyvin toimeen itseäni jopa vuosikymmeniä vanhempien ihmisten kanssa. Merkittävästi nuorempia ystäviä ei ole ainakaan tähän mennessä ollut.

Vierailija
9/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeinpä kaikki kaverini ovat olleet 10-15 vuotta minua vanhempia. Tultiin vuosikymmeniäkin juttuun tosi hyvin, mutta kaikki muuttui, kun kaverit alkoivat jäädä eläkkeelle ja minä jatkoin työelämässä, jossa päitä alkoi putoilla, minun myös. Kavereista tuli omituisen ylenkatseellisia, ja mikäpä siinä tullessa, kun olivat turvallisesti eläkkeellä. Ne, jotka alkoivat täysin entisten tapojensa vastaisesti arvostella ja jopa ilkkua ulkonäköäni, luonnettani ja elämäntapaani, saivat häipyä. Yksi on jäljellä.

Vierailija
10/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia löytyy, ja hyvin pyyhkii, niin kuin Serla persettä.

Ikä ei ole mikään ongelma, jos henkilökemiat ja vuorovaikutus toimii puolin ja toisin.

Vierailija
11/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vanhempaa kollegaa joista on tullut myös ystäviäni. Nainen 58v ja mies 46v.

N27

Vierailija
12/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä itseäni vaivaa, mutta en osaa olla oman ikäisteni kanssa luontevasti. Helpommin sujuu juuri eri-ikäisten kanssa..

Vierailija
13/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v 

Vierailija
14/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Kummilapseni on minua 32 vuotta nuorempi ja tullaan tosi hyvin juttuun. Tehdään silloin tällöin kahdestaan kaikkea kivaa. Esimerkiksi nyt kesällä käytiin telttaretkellä.

Vierailija
15/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ennen muutamia n. 10 vuotta vanhempia ystäviä, mutta viime vuonna he muuttuivat niin oudoiksi, etten ole jaksanut olla heidän kanssaan enää missään tekemisissä. 

Vierailija
16/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaista ystävistäni on 43-vuotias mies.

Jutellaan kaikesta ja on mulle kuin isoveli. Ollaan samassa paikassa töissä ja yhteiset vuorot ovat parasta.

N30

Vierailija
17/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä, jonka on 48v nuorempi, ja sitten 16v vanhempi.

Ja paras ja läheisin ystävä on 17v nuorempi. Ollaan tekemisissä viikottain ja kerrotaan ja puidaan kaikki asiat, niin ilot kuin surut ja ystävyys on ollut pitkä.

En edes ajattele ikäeroa. On samanlaiset elämäntyylit ja arvot.

Vierailija
18/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itseäni 20 vuotta nuorempi ja 30 vuotta vanhempi ystävä, itse olen melkein viiskymppinen. Samalla tavalla toimii kuin ystävyyssuhteet samanikäisten kanssa.

Nuoremman ystävän kanssa kikkaillaan usein yhdessä ja vanhemman kanssa juodaan skumppaa terassilla tai pelataan tennistä.

Vierailija
19/19 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itseäni 20 vuotta nuorempi ja 30 vuotta vanhempi ystävä, itse olen melkein viiskymppinen. Samalla tavalla toimii kuin ystävyyssuhteet samanikäisten kanssa.

Nuoremman ystävän kanssa kikkaillaan usein yhdessä ja vanhemman kanssa juodaan skumppaa terassilla tai pelataan tennistä.

Siis kokkaillaan, ei kikkailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi